субота, 27. јул 2013.

ovo je zakonom zasticen text/Sanjala sam Jaggera.....

Ne zelim da pišem predugo sada. Mnogo je dobra priča. Pa, daje "stisnem"!
Sanjala sam Jaggera Micka, još u glavi njegova mi slika. A kako se to desilo bas te noci, pre 2 noci, jer bio mu je rodjendan! Sedamdeseti! TEK!
U snu hodam, hodam kroz jedan dugačak hodnik. Obojen je kao u ustanovama, masnom bojom, nekom smuljano krem-bež-ukakanom i iznad nivoa ispod ramena kreće omalan deo.
Ustanova. institucija..dug hodnik koji ko zna gde vodi..Ja, samo znam da mi je u snu kosa bila velika i lepa i to mi je vazno..Vidim čoveka naslonjenog na dovratak. stoji ledjima oslonjen na gredu, pa mu pola tela ostaje u hodniku, a pola je, desni deo/uspravno je u toj nekoj prostoriji, u tom nekom prostoru..videla sam da izbija svetlost.SHINE A LIGHT", na istorijskom koncertu....Svetlost je bila tako topla u starom pozoristu... Imala sam osećaj da mu prilazim, poznajem ga, osećam ga..pa to je Mick Jagger - čovek koji mi je delom osmslio život. Kakav god. HE's MY GOD!
  Razgovaramo. O nečemu. Nečem pozitivnom. Smeje se. Na sebi ima crno odelo. uske lonice. Cigaret, pa dole malo kao zvoncare i svoje čuvene crne patike sa spcijalnim dušecima i imao je oranž - china red košulju. Jaako. Prolazi rukom kroz kosu. Lepa kosa, gusta, sexy..Sav je sexy..ali posmatram ga ne kao oca, već kao nekog mnogo bliskog..da, lika a father figure, ali bez biološke veze...On bi bio moj profesor Higins da sam ja...Pogledajte divan film sa Odri Hepbern...
Da se vratim na san. Nisam imala pojma da mu je i kad mu je rodjendan.. nikad, a baš sam  ga te noći sanjala. 70-ti. ja sam rodjena 1970. 7. 7. 1970...ima tu još sedmica u mom životu.
Da, te sedmice donose sreću. Definitivno. Numerologija je počela sve više da me zanima. Kažu neki naučnici da, ako posle budjenja, a sećajući se sna, imamo utisak da se zaista dogodilo ono što smo sanjali, ako smo to doživeli emotivno i fizički, onda se to shvata kao iskustveno proživljeni dogadjaj. Takoda, verovatno mislite da sam luda, ali sir mick Jagger i ja jesmo razgovarali. ETO.
i onda mi se još ukaže da bih trebalo da idem i da vidim šta sve treba da bi se neko predložio za "Nobelovu nagradu", a u ovom bi slučaju to bilo za - MIR!
   Kako sad pa to!?
Iako je kao delom mnoge stvari, i dodela "Nobelove nagrade" obesmišljena i nekako hyperelitistički lažna, te tako mnogi tu dolaze preko reda i bez najave, ipak je to još uvek, dobra stara NOBELOVA NAGRADA.
Nobel nije mogao znati da će se 1943. godine, iste te, roditi Mick&Keith, dva luuuuuuuda dečaka, vitkija od najviših breza i da će oni rukama i to golim , pregurati više kamenja na svetu nego svi bacači kamena s ramena, svi Izraelci koji se u kletvi kamenom bacaju, svi koji su na drilu legionara u Alžiru slagali puramidu od kamenja i rastavljali je. Milion puta.rodili su se, kako pevaju u dok su bombe gruvale nad zatamnjenim Londonom. Jedno od najstrašnijih bombardovanja u II Svetskom Ratu. Sir Mick je rekao da je taj rif, bas, udar bio tako jak da im je obeležio život. I zato taj zvuk..Zvuk rušenja...I gradnja...Celo detinjstvo slušali su udarce u Londonu . Bombardovanom i gradjenom posle ..Taj zvuk..Imam utisak kako su nam bliski, još bliži zbog našeg Brajana Rašića, jednog od najvećih fotografa na ovome svetu, izrazito nasmejanog, vedrog, dobronamernog i dragog čoveka. I, o daaa - on je njihov prijatelj i zvanični fotograf. A Brajan je čovek topla srca i njegove fotografije to govore. I nekako su i "Stonesi" tu kad je on on i on je deo njih na jedan poseban način.  "THE ROLLING STONES" su izmedju ostalog i glumci, filozofi, scenski radnici, fizički radnici, igrači, očevi, dede, muževi, biznismeni, muzičari, frajeri, inteletkualci, bave se bar sa ponekoliko ozbiljnih hobija, filantropi su, bore se za mir. Imaju još posla pride..vole umetnost..
Na svetu su do sda održali stotine hiljada koncerta. milioni ljudi na  njima su bili tokom 50 godina. Pola veka ti ljudi putem kaseta, ploča, diskova, radija, televizije, koncerata, gostovnja,u  emisijama, MTV-ja ....ulepšavaju nam život.     Često se rasplačem kada slušam neku njihovu stvar. Pa šta!? A onda djuskam kao da je najludja noc iako je 4 popdne i o daaaaaaaaaa- SANJALA SAM MICKA JAGGERA!

Нема коментара:

Постави коментар