петак, 14. септембар 2012.

ovo je zakonom zasticen text -Oktobarski salon, novogovor i BOSTAN

Dragi čitaoci,
nisam se oglašavala neko vreme novim blogotextom jer sam bila većma zauzeta..Lepo zauzeta..bilo je i snimanje filma i piSanje za sajtove i za ovo i za ono i...- samo-platite mi moje honorareeeeeeeeeeee!!!
Oni tako leti, a ponekad i tokom godine, doputuju, pa onda otputuju.
Sve je tu cool, sem sto sam zaista ovog leta shvatila da ma koliko volela svoje prijatelje iz detinjstva koji žive širom sveta, nikada više neću ni zbog njih ni zbog nekog drugog ugroziti svoje obaveze, a u obaveze često spada i zabava..Razumeće ko shvati.A ja svoje prijatelje mogu da volim samo još više, a ne manje. I sa obavezama i bez, ovo glede obaveza treba da važi inače u životu. Sa izuzetkom izuzetnih situacija.Ne bih ni napisala ovo da mi nije bilo krivo da ne budem sa ljudima koje vidim jednom u 2 godine, ali jedno sedenje u kafiću koštalo me je jednog posla i moramo da se osvestimo da kada ide nizbrdo u zemlji, moramo odmah da uradimo posao, a kada je keš u pitanju- O D M A H. Nemojte misliti da novac volim vise od prijatelja, ali bez novca se ništa ne može u životu, a vala ni bez prijatelja....
Moj posao je da budem prisutna negde čak i kada mi nije do toga. Jer, sve sto radim vezano je za razne dogadjaje, avanture, neke blesave i manje blesave skupove i za neke zaista vredne kojih je, na nesrecu sve manje...Moram da pratim štampu, moram da znam. To bih radila i da nisam novinar.A ovako, imam PRESS koji je jači od pasoša..to je druga priča...."Opinion maker"-nešto što chez nous još nije definisano..nešto slično life coach-u, ali nije ni to...KREIRANJE MIŠLJENJA i proučavanje fenomena kroz komparativni monitoring svega oko mene. i onda se zgranem, ali potpuno zgranem što gdja Mia David, direktor Kulturnog centra Beograda, uzima sebi za slobodu da nazove naš OKTOBARSKI SALON - "OKTOBARCEM"!?..Na šta/našta to liči..kakav je to način..da li je ona svesna da to nije za poletarce, mini večite školarce..OKTOBARSKI SALON je institucija koja decenijama okuplja najsnažnija imena iz sveta likovne umetnosti. "Oktobarcem" bih eventualno posprdno nazvala nekog smušenog šmokljana koji je probao da me muva nekog tamo davnog oktobra ili kuce koje su se rodile u oktobru - kučići mali oktobarci..ili bi pomenuta Mia David volela da se vatrogasci sada zovu "protiv-požarcima", verovali vi ili ne, ali tako ih je nazvala!.....I degradirajuće je tako nazvati ljudine i neke dame medju njima koji ulaze živi u vatru i rizikuju svoj život - "PROTIVPOŽARCI"..Nikad sebi ne bih dozvolila da se javno tako izrazim....Zbog ovakvih stvari moram da imam četvore oči, a da ne pominjem privatne...Trudim se da budem mudrija...In medias res, morala sam da pomenem jezički gaf gore pomenute gdje, jer mi djavo neda mira. A andjeo me čuva.I zato JESAM "opinion maker", da bih skrenula pažnju na nešto i otvorila jedan prozor, postavila pitanje, pa čak i dala odgovor. OKTOBARSKI SALON SE MOŽE I SME ZVATI SAMO "OKTOBARSKIM SALONOM", a "oktobarci" su za dogadjaje tipa priredba u oktobru za stanare doma za penzionere itd. Već je gdja David dobila od mene dovoljno prostora.
Da li bi čuvena izložba "DOKUMENTI" koja se održava redovno u Kaselu trebalo da se zove "Dokumentići" ili "Mostra"=smotra u Veneciji, "mostricom" ili Kanski festival-"Kanskićem"!?
Svako sebi daje za pravo da od srpskog jezika stvara novogovor, a kada su Hrvati to htjeli, pa batalili na njih je bacano drvlje i kamenje. Sada mnogi urnišu srpski jezik.Da li ste znali da se na hrvatskom novogovoru kaiš nazivao "okolotrbušnim pantalodržačem", a taj naziv se koristio oko II sv. rata u šali......Znam štošta još, ali biće preeeeeeeeeedugoooooooooooo.... Pomoću komjuterskog jezika i nakaradnih prevoda sa engleskog, naročito uputstava i sa sto drugih strana, te antinovinarčića-priučeni na Google-u, koji ne poznaju srpski kako treba, te samim tim ne mogu vladati ni inim jezicima- nova pokolenja i naraštaji, vrlo mladi ljudi, pa i oni stariji uvek željni znanja i novih vesti-stećiće i stiču, pogrešne jezičke informacije. Za ovu temu treba konsultovati profesora Ranka Bugarskog, profesora Ratka Božovića ili fantastičnu Branislaviu Džunov. oni to znaju bolje od mene. Svakako.
Jedna je meni inače simpatična devojka, napisala kako neće da napiše na FB-u RIP, tj "rest in peace" zato što nije Engleskinja. Glupost.
Engleski je ono što su pokušavali da esperantno bude. Engleski jezik je jezik celog čovečanstva i mora se znati. Pritom, gospodin koji je preminuo bio je džezer svetskog glasa i R.I.P.=počivajte u miru , bilo je više nego primereno napisati..Na kraju krajeva, nije više ni živeo u ex YU republici Srbiji...
Zašto sada ova uvertira...
Zato što ljudi moraju da shvate da naši prijatelji koji žive u nekim složenijim uredjenijim državama NE odlažu svoje obaveze i NE menjaju ritam kada mi dodjemo tamo.
I nema to veze vise ni sa ljubavlju ni sa prijateljstvom. Jer, ako prijatelj razume da nešto mogu ili NE mogu, tim mi je bliži. Prijatelj.
ah da ...B O S T A N.
Dinje. ANANAS DINJE za "ANANAS EXPRESS".
Pineapple - ananas/ borova jabuka....A on je visok kao bor...i vitak..hm...Bor je brat od jele..brat..prijatelj, ljubavnik.., čovek.............
VITA JELA
ZELEN BOR
ČEKAM BRZI ODGOVOR..-pisali smo nekad u spomenarima
L U B E N I C E
Iako smo obrali bostan ja sam ovog leta profitirala od lubenica. Da pišem sada o tome kasno je. Nema ih skoro više na lageru. Ja sam se snašla.
ZELENO, VOLIM TE..ZELENO.
A srce od lubenice sam naučila da ne pojedem odmah. Koliko li sam samo litara/kila lubenica pojela za 3 meseca..Aqua destilata. Čista. Osećaj gladi se izgubio. Odavno znam da lubenice i voće uopšte NIKADA ne treba jesti na pun stomak. Tako im ubijete sve zdravo što treba da Vam podare. Zašto bi se lubenica, koja se vari oko 15 minuta ili dinja, koja se vari oko pola sata, varile zajedno sa mesištem 5 sati..Nema potrebe.
ostalo voće vari se od 45 minuta do 3 sata-banane.
Ko hoće da smrša bez bostana neka jede samo pomorandže. Efekat je sjajan,a recept je japanski. Banane....
A) suština je ovog texta da obožavam svoje prijatelje, ali jednostavno NEMAM VIŠE VREMENA da menjam svoje obaveze, jer se p0onekad zbog toga i nešto izgubi. Gubila sam u životu zbog svojih grešaka i ne želim više da dozvolim da mi se to dešava. Jedan me je dogadjaj bio poremetio, pa je usledilo naravoučenije.

B) OKTOBARSKI SALON je DOGADJAJ OD SVETSKOG ZNAČAJA I NE MOŽE I NIJE PRIMERENO TEPATI MU I ZVATI GA, ČAK NEKAKO PROSTO FAMILIJARNO - "OKTOBARCEM"KAO DA JE SMOTRA FOLKLORNIH GRUPA U MESECU OKTOBRU! Vrlo sam ljuta zbog ovoga. Pre nego što sam u osnovnu školu krenula, roditelji su me vodili na koncerte, izložbe, u muzeje, u pozorište i NIKADA NIKO NIJE NAZVAO BITEF npr. "Bitefčićem" ili nešto tipa-salama..salamica....A malom detetu se može reći - "Klopni malo salamice".

c) Rešila sam i dok su drugi "brali bostan" ovog leta, ja sam ga jela i jela i jela i jela...I SAD GA JEDEM....LUBENICE moje voljene..nikako "lubeničice", jer lubenica je nešto samo po sebi već teško i okruglo pa je smšno stvavljati tu reč u deminutiv. Sem kad ticina mama napravi "lubeničice" od zelenog i crvenog marcipana. Veličine su kao 2 nokta, a imaju i crne koštice i belu srž izmedju kore i mesa. A sad ću da navalim na ananas dinje.
HVALA NA PAŽNJI. S vremena na vreme neke stvari pišem u šiframa.

Нема коментара:

Постави коментар