недеља, 26. август 2012.

ovo je zakonom zasticen text- SPLIT SECOND-JARA

Zasto skoro niko vise ne koristi izraz JARA?
JARA je neverovatna vrucina, mada bez mnogo ili skoro uoppste bez vlage.
Jara je vrelina koja nas przi odozdo, od gore, sa strane. JARA SE CUJE U DELICU SEKUNDE.
Split second. A ko zeli nek jede banana-split. Ja imam svoj recept za to, ali ga ne delim sa drugaricama. Stos je samo u tome da karmin treba i mora da ostane na usnama.
JARA.
Kazu da se covek na sve navikne, da se svikne i poguri nekako u sebi, da nekad postane malcki i trpeljiv, pa nestane.
Ja necu da se navikavam na lose stvari samo zato sto neko kaze da "se ne hvatamo za glavu, jer je moglo biti i gore". Pa da. Kaze mi menadzer-prodavac u "Zari"-"Sta vam je potrebnije, a sta vam se vise svidja, tj. sta vam realno vise treba?" dok sam se dvoumila izmedju crnog sakoa prekrivenog cipkom i sa izvezenim srebrnim epoletama i neverovatno slatkom kabanicom od tretiranog vojnickog platna..ufff-puf rukavi, ampir seceno ispod grudi-zateze se uckurom.I na ledjima, a usput,m mozete ispod da nosite i koznu jaknu i majicu, a da ne ispadnete kao ogromna repa. A kapuljaca lici na one šapke kakve su nosili japanski vojnici; nesto izmedju kacige i samurajskog štita-kacige. Kupila sam kabanicu koja FENOMENALNO ide uz SVE. Haljina i sandale..bosa...preko samo kabaničica šatorče i to je to... A sako nek saceka. bice lepsih, a ni cipku bas ne ljubim mnogo. Jer, kad vec ne nosim sulknju koju imam, a od sicilijanske je čipke , zasto bih onda kupila sako sa losom cipkom i jos gorim vezom. Realno.
Pa, ja zelim i ono sto mi treba i ono sto mi /ne/treba. Ja sam megaloman, astro buyer, to me cini srecnom i to me opusta. Beskonacna trgovina sobom, svojim mogucnostima i..pardon-svojim nemogucnostima. Jer, s obzirom na sve, nasla sam modus vivendi u kome savrseno funkcionisem glede mode. Jer nisam slepac. Stvorila sam stil. SVOJ. Stvorila sam manir.SVOJ. I sad kad vidim "pokusaje sebe" kod nekih drugih gradskih zvercica bude mi ih zao. A onda sam lepo razmislila i zakljucila da je super sto se ugledaju na mene.Nego, nije mi cilj bio sada da ikoga prozivam,jer inspirisati nekog lepa je stvar.Ali, da li su svesne da mi je bar po 20 ljudi po glavi "inspirisane" reklo da me vidno skidaju. Ja nikog ne skidam. Sem njega. A inspiraciju trazim u bavljenju modom. sad je vec uveliko preraslo u to. Kad, sta, gde...Nižinski i doba Pol Poarea. DA-P O A R E A. Ne Poaroa.
Da se vratim na pitanje -sta mi treba realno, a sta bi bio hir. Hir bi svakako bio taj sako jer imam 2 smoking sakoa crna. Jedan je duzi, very very slim-izduzuje figuru, a drugi je strukiran bas bas bas, kraci je..oba imaju savrsen luk za lumbalni deo ledja i tamo gde je rep. Taj drugi je apsolut Diorovog "new look"-a . Pisem, pisem..jako mi se pisalo danas i poceh ovaj tekst kojine znam gde me vodi. Moracu da popravim naramenice kod tog kraceg i samo molim da mi niko ne pridikuje zbog teksta jer mi se bas pisalo, ali od vrucine misli se razletese..
I dok je ventilator vitlao kroz moju kosu koju sam malo kasnije skupila , u stvari kroz ovo pisanije ja se borim kako da to sve sredim u zivotu.
Zelje i mogucnosti najcesce moraju da se uskalde u delicu sekunde po jari. bar ovog leta.
Razmisljam da li da objavim ovaj post uopste. cini mi se da je los tekst...
Uostalom, sto bih se pravdala. Moj blog, sama svoj cenzor i urednik, svoj PR i samovar.
Sustina je da treba biti svoj ma koliko nekad izgledalo nemoguce uopste BITI.
ILI NE BITI.
SVOJA.
ah da, realno i nerelano.
Jer ono sto sad trosim je novac koji u stvari tek treba da dobijem. A ono sto sam potrosila je novac koji je bio namenjen za-SAD!
I onda se lepo pojavi ono sto u "Vogue"-u koji ne prestaje da bude junak mojih blogotekstova naziv rubrike "MIX&MATCH; less then cheaper" koji vas navodi ne samo da kupujete skupu odecu, nego vas lepo smiri i povrati vam uracunljivost koju ste prethodno izgubili gledajuci najnovije kreacije Elbaza, Teskensa, ETRO, Owensa, Marant...
"Bole zubi, otpadaju usi"-sto kazu seljaci kad je nesto jako.
What's the point Duška, what's the point..jer, i mene je poceo da nervira ovaj tekst..prevruce je..JARA..
Vracam se napocetak..snimali smo pre 20 godina na celu sa Rasom andricem "Klati se i valjaj". E, to bi otprilike bilo to "mix&match"-kombinuk i uklapaj..kako u igri, tako u predigri i u daljim akcijama.

Нема коментара:

Постави коментар