уторак, 8. мај 2012.

ovo je zakonom zasticen text/ DOKLE STOKO????

DOKLE?
Ne mogu da trpim da mi dišu za vrat i prate me u stopu prodavacice koje same za sebe uzimaju testere u "Lilliyu " i u raznim skupim parfimerijama gde su unajmili i gorile bez čela i mozga=lobotomirane neuspele pandurčine, ratne bolide i ostali skum.skam=DJUBRE.
Ne mogu da trpim masu.
Primitivce koji ne govore ni jedan strani jezik, koji nisu culi za Betovena i Mocarta, koji ne znaju u kom je gradu ubijen Kralj Ujedinitelj i da li je bio Obrenović ili Karadjordjević...
Ne mogu da trpim vise nikog ko mi nije u uskom okruzenju koje cine ljudi s kojima se druzim skoro celog zivota.
Ne mogu da trpim skoro ništa više.
Dosta mi je.
I posto ne mogu da trpim budale svih vrsta-NECU SE NJIMA NI BAVITI!!!
Zgranuta sam koliko su kriterijumi ovog drustva niski. Društva koje nema nikom nista da ponudi sem ždranja, igranja i pevanja, a zna se-to je odraz totalnog očaja te iste glupave mase koju čini izmezumljeni, zaglupljeni, primitivni narod.
Sad ce Zeljko Joxa da zablista na Evroviziji pa ce glupa narodna masa da bude srecna dok česka juja ispred televizora, a devojke ce bez suknjica naslanjati golu guzu na ekran da ih Zeljko bolje vidi.
Kada sam cula kakve su kombinacije u glasanju u nedelju pravili pojedini ljudi dosla sam do zakljucka da ce takvo glasanje neminovno dovesti do izbezumljujucih posledica.
eto toliko..
Molili su me da napisem erotsku pricu, pa ce sledeci blog biti o ljubavnoj storiji gej tipa..do daske..iliti kako odzvanja celo kada udari o zid dok telo dobija ubrzanje otpozadi. Ja sam to licno cula dok su se dva moja gej druga vrtela jednom davno u erotskom klincu.a ovo danas je moj BES, sto uopste ne znaci da ne mislim SVE sto sam napisala na silu.

Нема коментара:

Постави коментар