понедељак, 23. април 2012.

ovo je zakonom zasticen text/sex

SEX
VODJENJE LJUBAVI..
Ako čitate imbecilne članke iz časopisa ništa pametno sem nemogućih saveta koje realno ne možete da ispunite, nećete ni saznati ni naučiti, ali jedno je samo vredno-slušajte svoju intuiciju i ne plašite se da kažete šta volite da radite..pa onda bolje ništa ni ne govorite, nego se upregnite na sve 4 i to radite!
Postoji sindrom kod muškaraca koji se pruće na krevet i tako..., leže oni na krevetu, leže oni, stoji on..
E sada, jel ja treba prvo da pridignem u stanje akcije to telo koje leži ili treba da se aktiviram oko onoga koji stoji.
Moram oba sa dve ruke.Ali, sreća moja što sam mišićava, pa mogu svašta i na mišiće.
Onda treba promeniti više poza, a meni je najgotivnije da me niko ništa ne pita, nego da me lepo izvrti i prevrti i obrti..
Samo jednom sam bila sa muškarcem koji je bio sitniji od mene i ništa tu nije štimalo..bilo je onako, drugarski...
A onda se pojavi kad se najmanje nadate neko mišićav, krupan, vižljast,pametan, duhovit, jak, visok, snažan, sa zategnutom guzom i zagrljajem u kom mogu da se totalno izgubim i mogu da se pentram po njemu kako hoću i radi mi feder u donjem stomaku.
Da li sam ja previše otvorena kad pišem o ovome ili sam napaljena ili me je tako nežno, po osećaju obuhvatio šakom i to lepom, a meni su strašno važne ruke i kad neko ima osećaj..ja niko m ne dam da mi dira kosu, a njemu sam dala i taj milisekund od trzaja do topline neke koja se proteže na relaciji stomak, disanje, mozak mi je dao informacija o njemu stotinu koje nisam znala...
Sex se uči celog života i ono što važi za jednog ne važi za drugog.
I slušam priče, a više sama nikom ništa ne pričam sem uopšteno.Meni je vazno da znam.
Nego, taj dodir je u stvari čist sex..
Muškarci se sexom prazne, a mi se punimo.
I ne prestajem da mislim ne toliko na taj sex koliko na ruke...verovatno je očigledno da mi je sada to jako važno!

jao, postidela sam se

Нема коментара:

Постави коментар