недеља, 27. мај 2012.

ovo je zakonom zasticen text/ KOZARA

Zaista sam mislila da ću posle skoro mesec dana imati tekst koji će biti duhovit, veseo i optimističan.
ALI NEE!
Toma je bio logičan sled, pa se zbog toga ni ne nerviram.
"KOZARA" JE IZGORELA!
Plakala sam.Tamo sam gledala "E.T."-ja, "Pulp fiction", "Indijanu Džounsa", "Savamalu", "Troju", "Scarface"...tamo sam gledala toliko filmova da to nije normalno. Neke po 10 puta.I više.
Bioskopi života mog više ne postoje.
U svakom sam imala omiljeno mesto, išla sam samo u "voajerskim" terminima, a dok sam bila u srednjoj školi najviše sam volela da idem sa jednim dečkom u bioskop "Beograd" da možemo d se 'vatamo u ložama.
Predratnim.
Kažu da je neki čovek prošao pored "Kozare" oko 11 i da je ušao unutra..pa, naravno-tamo je skoro svako mogao da udje, u jadnu ruševinu i da se na miru ispiša dok puši pljugu.
Možda je neko razbio gumeni prozor.Pa da.
Kao i obično-"za počiniocem se traga"..Traga se i za mnogim drugim počiniocima.
Traga se kobajagi i za Mirom Marković i za njenim milim Markom i za ovim i za onim...
Nemam više vremena, davno je napisala baba Desa i preselila se u večna lovišta.
Njen večiti prilepak čije smo pesme morali da bubamo u školi još jače nego Desine, Mira Alečković napisala je takodje mnogo toga, ali se ničega ne sećam.
Potpuno sam paralisana..ne mogu na silu da pišem..sorry..
Namera mi je bila najčasnija, ali prevarant nisam.
Lepo je tirke jednom napisao da mi koji često i redovno pišemo, tj.on(tada je pisao kolumnu za jedan dnevni list)-mora da svakog dana isporuči po jedno TULUMBE.
A nadam se da svi znate našta tulumbe liči i da mi koji imamo neku vrstu obaveze da pišemo moramo to redovno ponekad da isporučimo i u vidu tulumbeta.
alfa
Beta
Gama
Delta
fi beta
kapa i tako dalje..
A sad svi u finu materinu!!!

Нема коментара:

Постави коментар