понедељак, 12. март 2012.

ovo je zakonom zasticen text/Uticaj sponzorusa na razvoj kriminalA!

Žurim, žurim!
Moram da napišem barem dovoljno zanimljiv uvod za temu koju ću morati da razradim od zbilje do fikcije.Moram da stignem da u 21h gledam prvu epizodu "SURVOVOR"-a. I tu se radi o nekim parama, zar ne?!
Od kokoške pa do jajeta. tj, od žena ka muškarcima i od jajeta ka kokoškama, tj, sponzorušama!
Svaka koja se prepozna treba da zna da sam sve ovo namerno i sa predumišljajem pisala, tj.pišem!
Svi znamo koliko je Toniju Sopranu stalo do porodice. MNOGO.
Svi znamo, bar mi-koji smo studirali "SCARFACE" na šta je sve Toni M. bio spreman zbog Elvire, pa čak na kraju i da se ODREKNE kriminala. Bar sam tako to romantično shvatila.
Ali, dug je put do njih i do Amerike.
Nego, gde je to sve počelo i kada?!
Za mnoge, "srećnih" 90-tih uz turbo hit "200 na sat" i kobajagi, sad se izvlače, parodiju "..na, na, na...rodiću ti sina, kralja kokaina"!
I neke "bunde, bunde"....
Majke mnogih sponzoruša imaju skupocene bunde, a majke mnogih bundu su videle samo na Alexis u "Dinasty" ili na nekoj estradnoj umetnici ili političarki ili na komšinici.
I poželeše i one bundu , a neki dečko im je rekao možda-"Evo, dobaciču jednu..brzo..brzo..samo da nagazim 200 na sat..vračam se za 15 minuta". I tako, neke '92.3.... zaputio se mladi, tek napupeli, stariji tinejdžer, tatinim kolima i doneo bundu i još neku robu koju je posle prodao i kupio svoja kola. Nije ih registrovao, jer nisu ni bila njegova, nego ih je u startu već dugovao onom koji mu je omogućio da dodje do te robe.Tako to oni zovu-roba. Njima su i žene, tj. devojčice-devojke roba. Potrošna roba.
S druge strane, i one su se izveštile do danas, pa ako njihov voljeni ne dostigne željenu visinu na skali "200 na sat" uspeha, ONA če ga zameniti NOVIM modelom.
Prvo, bile su meta starijim i iskusnijim tipovima..Splavovi, kockarnice, golddigger sugga' daddy kafići tek su nicali..Nevrovatnom brzinom. Turbina pogona bila je dobro podmazana.
Nije ih mrzelo da ustaju u 6 ujutru, da pažljivo biraju garderobu koju će poneti u nekoj firmiranoj kesi, a u školu i na fax išle su tada još uvek pristojnije obučene.
Već posle par meseci u tm ustanovama, počele su da se smnkaju ne samo za-posle popodnevnih časova idenje u kafiće, već i za idenje, histerično, u formacijama od 3-7 u kafiće za koje su čule da je "strava" od malo starijih koleginica.
Oni koji danas imaju već oko 40 prva su generacija dizel giga sega mega turbo trenerka šuš šuš šuška vrh full extra populacije. Neki od njih postali su novoelita. Neki su ubijeni, devojke smrskane u nesrećama u brzim kolima..Neke imaju svesnu amneziju da su bile sponzoruše jer su sada vlasnice raznih butiga i salona za pelcovanje, nadogradnju, gornji veš..imaju menjačnice sa šalterom niže, amnoge su supruge i ajke, treće su otpale, četvrte raspale...Pile, šmrkale, drkale, pa sve u krug. a radno vreme 24/7. To je stvarno za medalju, to su prave posvećene ženske individue.
Oduševila me je serija "MOB WIFES" jer-TO JEONO PRAVO!
One su izdanak mafijaške aristokratije drugog reda.Nek se ne uvredi kćer Semi Bull G/a/ravana-ona je BINGO! Aristokratija prvog reda nije se bavila drogom, već sindikatima na prvom mestu i prvo vreme.
Kada su počeli da rade sa drogom sve je postalo mračno, perverzno i mazohistički ubistveno.Ima li kod nas MAFIJAŠICA!? IMAAA!!!!
Nikada se nikome nisam "ponudila". Zavodila, koketirala, flertovala, navodila jesam, koristila Kviska...palilo je i nije palilo. no, već sam pisala o ljubavnicima, ali ne i o ljubavima. VIŠE VOLIM NEKE SVOJE DRUGOVE-4EVER-LJUBAVNIKE, NEGO FRAJERE KOJI SU BILI I OTIŠLI.
Da li su sponzoruše sposobne da vole?! One vole ono što im pruža situacija bivstvovanja sa nekim tipusom.Desilo mi se par puta:a)zbog ljubičastih antilopskih čizama do kolena, model-Dajana Ros '81. jedan mi je gospodin ponudio lepu svotu da bi samo mogao da me gleda . Nisam htela. Nisam mogla. Za neke devojke to je trenutak kada konačno odluče. Da sam rekla "DA",tu potvrdnu rečcu koja bi možda došla iz moje podsvesti, ali-NISAM, sada bih možda sedela u jakuziju, a neki aparatčik bi mi masirao bele none. Pila bih šampanjac i čekala da bude tačno toliko vremena da taj neki može da ode, jer se moj baja vraća kući.
Ovi redovi iznad čista su fikcija.
Možda bih snimala svoj peti CD, ja, tamo neka, ponikla u seocetu prišljamčenom za Beograd u vidu opštine. Da budem BEOGRADJANKA. no, to ne može svaka, pa makar bila rodjena u dalmatinskoj ulici.
Nisu sve sponzorušice iz nekih seoskih sokaka. Ne tumbaju se baš sve 19 stanica pa kroz 3 busa do Banovića Strahinje. Neke jednostavno, samo predju ulicu.
ipak, nije se mnogo promenilo. Mnogi momci i dan danas žele da se najpre dokažu devojkama, ali prvo ipak, da obezbede sebe. Mada, piše, ali misle na zdravlje.
ONI MISLE?!
Vežbaju, čitaju novine, razmenju minhauzenovska iskustva. Pardon, za Barona nisu čuli. Mada, baronišu oduvek i zauvek. To ne može da se sluša.
Sedela sam više puta u društvu "ozlojedjenih i ozloglašenih"tipova i bilo mi je užasno dosadno. Pritom, kao, treba da ćutim. Dobro je što sam zglavnom ćutala. mada, šta god da sam rekla smejali su se do bola i uvek se završavalo skroz friendlyy. Jer, toliko smo različiti oni i ja, da sam im postala sasvim gotivna. a još kad bi se setili da su me videli na TV-u ili u sekvenci "Hoćeš sokić" iz "Munja" dobijala bih još jedan dupli "Southern comfort". U to vreme još sam pila kad izadjem.Jednom su mi neki tipovi, tj. jedan tip mi je stavio cev na bubrege. Ja se okrenem , naravno, na jaaako visokim štiklama, gledam pravo-ništa, gledam levo-ništa, gledam desno-ništa. Pogledam ispod sebe, kad ono neki patuljak. _Lepo mu kažem da mu je fora otrcana i dodjem dos tola njegovih drugova i kažem im šta je uradio. oni počnu da se izvinjavaju i da ga grde, a ja kao da ga branim. posle sam otišla na zadnj izlaz, jer koji će mi oni na vrTU JOŠ I NAPOLJU.
Davno je to bilo.
Htedoh da kažem, i oružje vade često samo da bi "impresionirali" cicu. A oružje može da opali. LAKO.
SVaki put kada mi je jedan divan prijatelj koji ceni i voli antikvitete, davao da u rukama držim jedan zaista stari vestern revolver ili automatik kao iz filmova, vadio je šaržer. i kada je pištolj prazan držite ga-OD SEBE. Kao i nož. Kada nekom dajete oružje-toplo ili hladno, opasnu stranu držite ka sebi, dijagonalno od vas i od subjekta B. Sad bih trebala da nacrtam grafikon, al' ne umem.
ali, zato, mnoge sponzoruše imaju grafikone. Verujem da mnoge stalno nešto sabiraju i oduzimaju. možda koliko su (se)puta dale, a koliko su puta dobile.
ima ih opasno obučenih, ali..šta to vrdi.
Većina i dalje misli da je loš jeans, vrljava štikla&platforma, go stomak i krsta i fejk jaknica i tašnica-MODNI KRIK.
Pa, to i jeste krik, vapaj, jecaj ko odjek medj stenama.
E, stvarno nam treba i Modna policija.
Ovo je tek nežni nagoveštaj bujice koja je moju maštu zaokupila glede ovog fenomena.
Šta je starije-SPONZORUŠA IL JUJE!?
Nastavak u sledećem broju. možda je text šašav, ali žurila sam , kao što rekoh, da budem fit vremenski za prvi "Survivor". I, uspela sam. Sada je 21.00.

Нема коментара:

Постави коментар