недеља, 25. март 2012.

ovo je zakonom zasticen text/SURVIVOR iliti da li je DEBLJINA dozvoljena u 21. veku?!

Gledam u onom "Survivor"-u ljude! Ljude poznate, nepoznato poznate, poznate zbog prezimena, poznate zbog operacija..nametnute starlete pecinskog izgleda i pohovanog mozga..gledam jednog sportistu koji do sada nije pokazao ni jednu vestinu, jednog pametnog i jednog supljoglavog manekena, pa onda nekog personal fitness instruktora koji nista do sada uspeo nije ..Samo mladi covek po imenu Sebastijan dostojan je do sada i moralno i fizicki bilo kakve iskrene i opravdane naklonosti. Jedini u svom plmenu ZNA TACNO zasto, kako i zbog cega je tamo ge jeste. Leepo oni pored njega imaju perspektivu.
Nista ga ne mrzi, ne zali se, ne gleda ribema dupeta. Za jednu veceru sam im je ulovio bogatstvo vredno oko 500 evra u nekom skupocenom restoranu-jastoga, skoljke, rakove, ribu...
Ne vredi prepricavati, sve moze da se vidi na Tv-u i na Youtubu. Ali, zloba, podmetanje, svesno izbacivanje najpametnijih, najobrazovanijih, najiskusnijih, najspremnijih zena iz sopstvenog plemena, a zovu se Jelena Macici i Mia Begovic je odurno. Nadam se da su se odmorile na pustom ostrvu. Nemam pojma kako se koje pleme zove. Prvo, koje me je nagnalo na pisanje ovog blogotexta koji u sustini treba da se bavi debljinom kao dosadnom pojavom, prepuno je fensi faca, tj. ljudi koje bih radije po njihovoj vokaciji odabrala da budu u mom drustvu.Bave se umetnoscu i drustvom..Ovi drugi-starlete i neki sportisti manekeni baletani....-dalji su mi mnogo zbog straleta narocito! Drugo pleme, koje je nekako spremnije i sloznije neka ostane za drugi put. Oni se bolje slazu, imaju i veselog Sebastijana koji se sve vise pretvara izgledom u "extreme sport Jesusa", imaju sportiste i manekene, tj. sportokene ili manekenosportiste, manetiste..ojha kako se lepo mogu igrat' se rećima!
Oni su alfa muzjaci, tu je i samozaljubljeni igrac pun vestina jer, "nikad se ne zna šta ce koji reditelj da zatrazi", a devojke su mahom starlete za krapinskog coveka. U stvari, mislim da su sve starlete. O njima drugi put.Ako uopste budem bila in the mood da im vise paznju upucujem, pa makar to bila kritika, kritika i samo kritika.
Imam i ja celulut, ali bih se barem pobrinula da ne sevam namerno guzicom u ekran, tj. u kameru u gro planu. Nosila bih boxerice sa steznikom, kostim iz jednog dela kao iz 20-tih i 30-tih godina proslog veka..nisam tu bitna ja i sta bih ja. Uostalom,kada sam bila kod hirurga plasticara da me "pogleda", naseg kucnog prijatelja, covek mi je lepo rekao da nemam bas mnogo celulita i da vecinu toga sto smatram celulitom cini decije salce koje NESTANE kada smrsam. I to tako bude i biva. Naravno da vezbam, naravno da brzo hodam, pobornik sam joge jer sam videla da telu cini ono sto smo samo u snovima zeleli. Zahvaljujuci cajevima za mrsavljenje izbacila sam vodu suvisnu iz tela koliko god je to moguce bilo i butine su mi se prepolovile.Hocu joos! Rekla mi je jedan prijateljica kako "ne starim". Boze, pa ja mislim da se stari od 60-te i kasnije.Kad namazem maminu kremu za zatezanje, pretegne mi se lice. Meni jos uvek odgovara umivanje 100X3X3 puta dnevo, "Pavloviceva mast", "Afrodita", "Acidi borici".
ŽOZI-dosta o sebi!
Kako to ljudi tamo na Kostarikici mogu da postanu najbolji ortaci za 5 dana ili 3 ili 9..to je laz i mimikrija.Gledam 2 klinke, Kristinu i Martinu kako cakulaju zorom ranom kao da su u klupi u prvom razredu srednje. Po sistemu-imas lepu gumicu, a ja cu ti dati olovkicu. Kristinu sam dozivela kao dete koje ima dete.
Martina je pevacica iz Zagreba. Ona je tu jedina bucka bas bas.Vec je prosla pre 5 godina rijaliti u kome je izabrana za najbolji glas, pa je onda radila na MTV Adria. Cak sam joj prisla kada su tada gostovali u Plasticu rekla sam joj da je slatka i pametna.
Nije reagovala narocito pristojno. Usiljen uobrazen osmeh klinke koja je preko noci nesto uspela. Ok, rekoh JA i okretoh se na svojoj lepj nozi u jos zamamnijoj cipeli!
Odmerila me je od glave do pete. Tada je bila jooos deblja. Nemam ja nista protiv debelih, ali umem da provalim kada neko zbog fizickog izgleda oseca nesto lose i oseca se lose.Eto, Angelinu je stigao bedak sto je premrsava jer se ispostila totalno zbog "Krvi i meda".
U "Survivor"-u pokazuje i da je podmukla.Martina. NE Angelina.
Mogla bih ovako da analiziram svakog od njih, ali previse je to vremena i prostora posveceno ljudima koji to ne zasluzuju. Pa, kada su skocili sa broda da doplivaju do ostrva, Mia Begovic je pocela da se gusi, a njena kcer, Maja Lena Lopatni, je, kada je videla da mamu vode dvoje drugih ljudi, 'ladno je nastavila da pliva ka obali. Ja bih se zbog svoje mame svakako vratila i naravno da savet "Survivora" nije izbacio Miu. Doktor joj je posle merio pritisak and so on. Njihovo je pleme bilo skoro 4 dana bez vatre. Mokri, poluoprani i osuseni, pregladneli, izobliceni od (ne)spavanja...
Ma, toliko tu postoji detalja koji odslikavaju svet u malom. Jer, nije to nekakva igra, to je zivot, njihovih 60 dana. Igra istine. A ovog puta im smestaju kvarne igrice. Psiholoskui. Bice i tuca zena u blatu, sa povezom preko ociju. Ukljuceno je i cupanje kose! . Tako da uvek ispadne da iako je pobeda jednog plemena u odnosu na drugo grupna, uvek radi toga u svakom plemenu po jedan mora svesno da bude zrtvovan.
A debljina!?
Meni smeta i ovih 5 kg za koje sam umislila d a bas moram da ih skinem.I hocu. Ali, Martina, Martina. Pa kako mozes da se setas u providnom baby dollu?. Stoje ti te mladjane grudi ponosno i visoko..sve se vidi i tiba se vidi ispod sika i nogice koje se od tezine krive u x. i nije ti gospodja Mia kriva za sve to.
By the way, Mia ima neverovatno duge i tanke noge, ali nema struk..ima visinu i 49godina i fenomenalno izgleda kada se skocka. Ona i njena sestra , pokojna Ena, pripadaju aristokratiji lepote SFRJ. A moraju da paze da im kokos ne padne na glavu i ne ubije ih. tu je najoprezniji marko iz LDP-a, oda coveka demokratiji.

Mozda cu napisati nastavak.
Idem sad JA da jedem racice.Morala sam ovo da izbacim iz sebe. Kakva tema , takav i text. sorry. sledeci ce biti haos!

Нема коментара:

Постави коментар