петак, 21. октобар 2011.

ovo je zakonom zasticen text/pismeni iz daktilogrfije-89.

Dragi citaoci,
text koji sledi prekucan je pismeni zadatak iz daktilografije.Potpuno je apsurdnog i neupotrebljivog sadrzaja, jadan do besvesti, a govori o nasem , tada jos uvek-samoupravnom drustvu.
Imali smo divnu profesorku daktilografije u VIII-oj, Gospodju Kupinac, mamu mog druga.
Greske u kucanju ovog texta leze uglavnom u izdrndanoj tastaturi i mojoj lenjosti da koristim slova š,ć,č,ž,đ,čžćšđćčđšćžčžšć.
Naucila sam da kucam na obicnoj pisacoj masini, kao i da pisem na cirilici i latinici jos pre polaska u osnovnu skolu, u koju sam posla sa punih 7.Takodje, celog zivota kucam i na elektricnoj pisacoj masini, a computer me odbija u svakom obliku, formi i potrebi.Osecaj koji imate sa masinom je prijateljski.Hemingvej je kucao stojecki, mnogi su nosili svoje masine svuda sa sobom-najveci pisci ovog sveta...Kucali su u zabitima, dzunglama, pa i na Mont Everestu...
Paradox texta koji cu preneti lezi u njegovoj ne-sadrzini.Pritom, uspevala sam da otkucam pismeni i sebi, a potom i drugarici koja je sedela pored mene.Bila je velika bubalica, slihtara,losa riba..a takva je ostala sve do danas.Samo sto se sad lepi uz dame bliske vlasti, vecitim gensecima i nesrecnim udovicama.
Za tu malu i dalje kuca neko drugi.
ja-za sebe sama!
Imam malu ruku, duge prste i negovanu kozu.ali, to ne znaci da nisam na sve 4 ribala pod i da ne perem sudove..ne, ne i ne.ali, to bi bila duga i neka druga prica s obzirom da sam odrasla u porodici u kojoj smo imali zusku- nasu Anu, koju volim kao tetku.Ne, volim je mnogo vise nego tetke.
Ana je cesto spavala kod nas, a kada bi uvece sela umorna da gleda televiziju , ja sam volela da je ususkam, da joj spremim da jede i dobijala je najlepsi i najveci stilski krevet u kuci.Tako je i danas.
Ta ista moja Ana radila je kod nekih cuvenih beogradskih gospodja koje su je po preporuci moje mame uzele i kad bi Ana o svima nama napisala knjigu bez zazora i ne stedeci nas-to bi bio bestseler.Mozda cemo Ana i ja to i da uradimo...
Nego, evo tog pismenog zadatka!

BEOGRAD, 18. 05. 1989.
Čavić Duška, IV 1
Mašina br.32

IV PISMENI ZADATAK
Merenje brzine i tačnosti kucanja prepisa 3X5 minuta

1.
Neposredna veza izmedju obrazovnih centara i radnih organizacija u materijalnoj proizvodnji i drugim delatnostima ima tako značajno mesto u reformi obrazovanja da, kad ona izostane, ili kada je slaba, tesko je ostvariti neke osnovne društvene ciljeve u ovoj oblasti....i tako dalje i tako dalje

2.
Poznato je da smo se svesno odlučili za samoupravljanje i društveno dogovaranje, čime smo stvorili proces prerastanja samopupravljanja u intgralni sistem socijalističkih odnosa. Samoupravno sporazumevanje i društveno dogovaranje predstavlja onaj oblik delovanja radnika kojim oni mogu da ostvaruju svoj....aaaaaaaa-dosta!

3.
Izbor škole, fakulteta i opredeljivanje za odredjenu profesiju predstavlja prvi korak srednjoškolca u doba zrelosti(majkooooooooooooooooooo) i dugo očekivani novi život(qrac).Po mišljenju mnogih, to je jedan od najvažnijih i najpresudnijih perioda u životu, jer nema lepšeg zadovoljstva od bavljenja poslom koji se voli.Poznato je, medjutim, da je nezadovoljstvo činilac od bitnog značaja za nastanak i razvoj emocionalnih kriza, koje život i delatnost otežavaju do NEPODNOŠJIVOSTI...i tako ubeskraj..
Naravno, dobila sam cistu peticu, a debilusa do mene..pa skratila sam je do cetvorke.JBG. I dan dans kada se sretnemo i kada me bubalica iz vladinih(ne nekog Vlade, nego Vlade Srbije.Ovo dodajem zbog bukvalista kao sto je ona) kancelarija pogleda u oci i dalje se krije iza necijih ledja crveneci od sramote sto je celog zivota samo bubala, a zivotu se uspela nauciti nije. A kucanju pogotovo.

Нема коментара:

Постави коментар