петак, 28. октобар 2011.

ovo je zakonom zasticen text/do k. i nazad

Zasto nikada necu biti ocvala tetka?
Zato sto sam obrazovana, misicava, hitra, a uspavana..nista njima nije jasno.Resila sam danas da cu blog napisati iako vec dva dana sedim kao idiot i posmatram i komentarisem postove vezane za skup za kuce koji se odrzava sutra.Simptomaticno je da tamo delaju samo zene, vecina su i majke.Na svom tananom bremenu one su izabrale da nose i teret svojih pasa, pasa lutalica i svoje nejaci.Nisu sve takve,JUJUJUJU.Pa imam ja drugarice i prijateljice, poznajem i zene koje ne poznajem koje u isto vreme kuvaju, farbaju kosu, citaju i rade kalenetix!
A kako sve to da postignu, kada su mnoge siromasne i duhom i tijelom, a o cvetnom budjelaru iz Lillyja da i ne govorimo.Bice tu i dobrih faca.Kao Tijana Pavlov i Sladjana Milosevic.Bice zena pravih beogradskih koje se razumeju pogledom jer se u zivotu nisu plasile da menjaju ljubavnike, da putuju same, da uce jezike na licu mesta.One su se sa zivotom suocavale tete a tete, hrabre, jakokose i setne.Beogradjanke moga vremena i vremena moje mame i bake.
I majke moga brata.Takve zene volim i one vole mene.Mi se razumemo.Cak smo delile i neke muskarce.Nikada mi se nisu dopadale feministicke ideje, a smatram da su sifrazetkinje svojim delovanjem napravile veeeliko sranje.I smeta mi sto nemam sluzavku da mi donosi i prinosi,jer cesto kasnim,a imam nezgodan orman.Ameri kazu-closet.To je prava stvar._Vec imam toliko garderobe da stvarno ne znam sta cu sutra da obucem.
Pomislila sam u jednom momentu da obucem fenomenalan monton koji je od tako dobre fake fure&leather da bi se one tamo upiskile od zavisati.Jer-zene zele bunde vrlo cesto, a vrlo cesto im je izgovor da ne bi htele da nose neciji zivot na svojim ledjima.Tako da svi hoce da nose kozne jakne i da jedu Tartar i da imaju najbolje kozne cipele i cizme,ali bunde nikako!
Zato je "napoleon" kaput-mesavina marinskog sinjela i mundira nesto najsavrsenije.
Da li da to bude Dsquared-sljokice+booty leg jeans+long sleves benkica -punk benkica.
I te crvene usne..i-koje cizme od 10?i koja kozna jaknica.mozda suknja..Casual..ZARA!?Rinascimento? Tasna-Guess ili Kookai ili David jones ili Feragamo..ili miss 60.jos uvek zelim da biram tasne,a ne pelene za malo dete.
Ja sam vrlo iskrena i to mora da se postuje.Mislili su da cu da radim za neki internet radio neke stranke.Obecali-jos se nisu javili.
Ma, nemam vise vremena za poslove koje se ne placaju.
Svi su se nesto cudili kada je Kaya zutic rekla kako od "sada"-tada naplacuje intervjue.
Ona je nasa mala Kejt Hadson, nasa Vinona----why not?!
Njena cela porodica je royal family naseg glumista,filma,pozorista.Ceca je diva!A muzevi su joj divovi bili!
milos i muci.
I naravno-ne mogu ja bez pozorista.
I sada cu Vam isporuciti prvi deojedne bas zabavne price od pre vise od 10 godina koja se zove-"LEPO K'O U BECU"!
To je vezano za gostovanje Ateljea 212 2000.u Austriji.
Cudan je posao glumacke trupe, a cak ponekad moze da se meri sa kamiondzijskim.Sticajem okolnosti, nasla sam se davno, slucajno na putovanju, a ispalo je gostovanje u Pirotu i postala sam treca unuka Simeuna Njegovana i zapleh se u Zlatno runo.Proputovah s drevnom Korespodencijom Ateljea 212 tokom 10 godina od Pirota do Beča, a usput tokom godina-Pancevo, Zajecar, novi Sad, Leskovac, Krusevac, Obrenovac...-sve klaj klaj autobusom.
Ovaj do Beca imao je toalet.Vrlo brzo zapusen, a inace zapusten.
U Bec stigosmo pocetkom 2000.
NASTAVAK U SLEDECEM BROJU!

Нема коментара:

Постави коментар