четвртак, 21. октобар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Sinoc sam bila na premijeri omnibus filma "Neke druge price", na poziv rediteljke srpske price Ana Marie Rossi. Film obuhvata filmove iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije. Ali, o filmovima, koji su redom interesantni, drugaciji od onoga sto smo mozda pretpostavljali da cemo videti. Filmovi se bave zenama i trudnocom u odredjenim okolnostima, a zanimljivo je i da su sve filmove rezirale zene. Medjutim, NICEG FEMINISTICKOG nema u ovom dirljivom omnibusu, vec se svaki film bavi osecanjima glavnih junakinja i njihovim odlukama u datom trenutku. Isecci iz zivota. Ali, kao sto napisah o tome cu SUTRA. Dobre stvari treba da se svare, a ovaj film radjen udruzenim snagama bivsih nam republika, a sada drzava je bas takav i dolazi u pravom trenutku. E sad, ono sto sam htela da ispricam kao prvo i prvo. Moj drug Sava dolazi sinc kolima po mene da idemo u taj cuveni Trzni centar Usce! Da vidim i ja to cudo arhitekture na Novome Beogradu, tik iza "palate" Usce.Da se nadivim i nagledam radnji i samo radnji, pa onda jos radnji i mozda jos neku radnju. To su, pardon - butici.Butige, sto bi Dalmosi rekli.A butiga znaci radnja.Pa se, eto, vracamo na isto. Najveci problem tog trznog centra je sto je temperatura negde izmedju 30 i 40 stepeni, a air-conditiona nema, pa nema. Pitala sam one devojke mlade, jedre, u kostimcicima i haljinicama da li znaju radi li ventilacija i ima li je uopste, ali samo su tuzno odmahivale glavom, uglavnom uz odgovor da trpe i rade,ali da je nekad basbasbasBAS B A S hladno kad nagare rashladjivanje.Nikako ugoditi Srpskom narodu i po kojem strancu. Lepo je uredjeno, ne mogu da se zalim. SVETSKI, A SRPSKO! STA SE VISE POZELETI MOZE! A onda - tu je jos jedna kombinacija, a to je -PRODAJU SE STRANE STVARI. Ima lepih stvari zaista, dusu svoju da ne gresim.Ali, preskupo je, skuplje od cetvrtine do polovine cene nego u toj globalizovanoj Evropi. A i ja sad da ne izvodim, da sam imala lovu kupila bih bar nesto.Na primer, jedne apsolutno fantasticne CAVALLI cizme od najfinijeg maslinasto zelenog antilopa+rese koje vitlaju oko cizama jer su duge do kolena ali siroke, pa se onda suljaju do clanaka.Kako koja na kojoj nozi. Takodje, slatka je i Bowling=za kuglanje dvorana. Ali, oni je zovu svetski, engleski, da i stranci razumeju, dakle-bowling dvorana.Ima i raznih restorancica i italijanskog sladoleda u svim bojama. Valjda postoji i igraonica za decu.Toaleti su veliki i cisti, a toalet papir ne nedostaje.Ali, mene ti shoping molovi nikad nisu palili.Klaustrofobicno mi je, a kad kupujem ne volim da sve deluje kao da mi je nametnuto.Ne volim da me prodavacice prate uz zaledjen osmeh u stopu.Volim sama da istrazujem po Beogradu i imam sistem da gledam radnje samo kad imam lovu. S druge strane, kad vec kupujem u Beogradu, odabrala sam i izvukla pomocu trika nekoliko radnji u kojima uvek znam da cu naci ono sto zelim. Eto, sinoc sam naucila da moto "svetski, a nase", moze da se primeni i na trzni centar. Jos samo kad bi tamo bilo vazduha, ali nema ga. Nije ga bilo ni u bioskopu, na premijeri sinoc. Zenama se sminka razmazala i nekako istopila.Jedva smo uspele u mraku da se sredimo dok je trajala odjavna spica.Na tuce muskaraca brisalo je lice znojavo maramicama. Znoje se i zene, da ne ispadnem nefer. Tamo bi sve bilo u redu da ima vazduha.Mozda bih otisla jos koji put, ali necu da rizikujem da ostanem bez vazduha.Nije to avion, pa da odmah pritrci zgodni stjuard s maskom s kiseonikom. Ne, to je TC Usce i reda mora biti.Posle projekcije bio je koktel u toj, jel'-bowling dvorani.Ona je skockana po ugledu na restoran u kome su u "Pulp fiction-u" Uma i John izveli onu legendarnu igracku performansu. Medjutim, ljudima je bilo toliko vrucina da su cini mi se mnogo brze napustili koktel nego da je vazduh bio svez i cool.Ali, uvek nesto mora da fali i da zezne stvar.Bar negde.A da..jos nestop.Resimo se Savatije i ja da krenemo.Ja ponela i kaubojski sesir i neko krzno, suknja od sicilijanske crne cipke, visoke cizme.Ma, izgledala sam kao vlasnica hacijende bez hacijende..pa kais sa dobrom snalom. Ludilo.Ledilo.Lemilo.Ledilo. U garazama vrucina jos strasnija.Vazduh ustajao, a mirise na automobilske gume i uoste, sve te auto-mirise.Sava da upali-NECE! Izadje on napolje, krene da dzara nesto.Kaze-"Nije valjda crko akumulator?!!" Ja odmah pocnem da ga psujem uz recenicu da ako ne uspe da popravi to i upali kola u roku od 10 min.-ima da mi da 1000 dinara da zovem taxi i idem kuci, a on,nek se jebava sa akumulatorom. ali, uspeo je da upali i ja sam sva srecna stigla kuci.ETO.

Нема коментара:

Постави коментар