петак, 8. октобар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

E, sad sam se stvarno razjarila. Jel Vi mislite da ja nemam fotke na kojima sam gola, na sve cetiri, sa muskarcima..zgodnim muskarcima.Tj. jednim bitnijim. E, kad totalno poludim , stavicu te slike pa cu da imam vise gledalaca i posetilaca i stranih turista koji ce to da gledaju vise nego sve Oktobarske salone zajedno! Ajde, prosle godine je stvarno bilo lepo u Muzeju 25. maj koji je projektovao arh.Mihajlo Mika Jankovic, autor palate Usce, stadiona Partizan, Tasmajdanskog kompleksa.Zasto to pisem? Zato sto ako negde zelite da organizujete izvestan dogadjaj morate da obezbedite ljudima i mogucnost da u taj prostor UDJU dostojanstveno.Bez znojenja, gazenja, guranja, psovanja, podmetanja. Oni, uvek su to neki ONI, kao u mracnim stripovima.Dakle, ONI su smislili da ove godine Salon , tj OTVARANJE...pih..smeste u oronulu, ali divnu, ali neadekvatnu zgradu koja je pripadala zgaradama Generalstaba, tj. Vojne Akademije.Kao, ima unutra 3000 kvadrata. Ali, sta mi vrede ti kvadrati s nekim nebuloznim video-instalacijama, kad nije moglo veceras da se udje.Jer, ulaz na sprat vodi preko realno malih ovalnih stepenica za toliku masu. To je, bre, za vojsku pravljeno.Gde se zna red.U vojsci se zna kad ko silazi i kad se ko penje, ko prvi, a ko potom.A ovde na otvaranje Oktobarskog salona dosli veseli studenti umetnosti.Uglavnom iz provincije. Neka.Samo sto oni ne znaju bas za taj vojnicki red penjanja. A mi sto smo Titovi pioniri bili nama je potpuno odgovaralo otvaranje Salona u Muzeju 25.maj koji ce se uvek za mene i jos mnoge druge ljude, uvek tako zvati.Veliki frontalni ulaz da limuzina moze da pridje sa obe strane, mnogo stakla.Delili su prosle godine i sampanjac, pa ispred 25.maja veliki plato da dekadenti mogu da pricaju.A ove godine prc.Sad sam se vratila.Nema ni sat vremena. I za kraj, jos nesto pametno kao zakljucak.OTVARANJE OVOGODISNJEG OKTOBARSKOG SALONA - ODOH, ZAJEBAH SE, OD GUZVE NISTA NE VIDEH, VRATIH SE. TAKO JE TO KAD SLUSAM MOJU MAMU KOJA MI CESTO KAZE KAD SE NESTO DVOUMIM OKO IZLASKA:"IDI, DA TI DUPE VIDI PUTA"! E PA MAMA, VIDJALO JE MOJE DUPE I LEPSE PEJZAZE!

Нема коментара:

Постави коментар