среда, 14. април 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Turbo singer Ivan Gavrilovic se vratio!200 na sat!Furiozno.Jaci i slavniji nego ikad. Na "Farmi" je bio, radio, cak i ZAPLAKAO. Ponelo ga. Ekspedovali su ga sa iste brzo, 200 na sat!Ostao je Gagi - Funky G.Dualitet Gavrilovica kao singera veoma je zanimljiv. Necu da vam param memoriju, ali probio je led. Tuznih devedesetih. 200 na sat - obozavam tu brzinu!!!!!!Bili su tu sva braca Gioganni sa zenama koje su se u 21.veku otcepile, zatim Duck sa pokojnom Xenijom Pajcin, dr Iggy - zvani Drigi i jos nekolicina. Sad se taj duh devedestih povampirio. Ali, da se vratim na topic - Ivana Gavrilovica. Svestranog, brzog, koji dzuska - "Hocu s tobom da dzuuskaam"! Ivan je sada krupniji i jaci. Ima porodicu. Veseo je, a u intervjuima suydrzan i nasmejan uz vecitu maximu na kraju "Cao, idemoo - 200 na sat"! Au, sto je ovo dosadno. Ali, ispricacu vam sada nesto sto verovatno skoro niko od vas ne zna ili se ne seca. ALI JA ZNAAM! To je taj njegov dualitet. Ivan Gavrilovic je devedesetih zeleo da ostane upamcen kao angazovan gradjanin i javna licnost. Politicki stav da iznese. Jedne od onih ledenih zora tokom studentskog protesta 96./97. i KORDONA NA KORDON, kada sam kao reporter B92 izvestavala sa lica mesta, videh medju gradjanima, studentima i poznatim licnostima i Ivana Gavrilovica. Ja ne znam da li ga je ponelo to sto su poznati defilovali Kolarcevom i podrzavali studente ili ga je ponela licna odgovornost da izrazi svoje misljenje i negodovanje prema rezimu Slob.Milosevica ili nesto trece. Kada sam mu prisla i predstavila se kao reporter B92 upitavsi ga da li zeli da da izjavu Ivan me je odusevljeno zagrlio, podigao i dao izjavu! Ivan Gavrilovic podrzao je studente, samim tim i njihove zahteve. Zasto bi inace bio tamo!? Da ne ispadnemo naivni, a sad krescendo price. U to isto vreme pop singer Ivan Gavrilovic aktivno nastupa na proslavi u diskoteci Marka Milosevica, "Madona", a pred svoj sou jasno je i glasno pozdravio predsednika Republike. To je snimljeno. To se nikako ne slaze sa promenadom u Kolarcevoj. Ali, nije to nista. Mnogi koji danas javno i tajno haraju, sedeli su sa Slobom. Pa nikom nista. Nazalost, tako je ispalo. A u kratkoj TV formi "City", tada u pelenama snimeljeno je kako Sloba u sinovljevoj diskoteci, na priredbi prokomentarisao tada najsavremeniji i najskuplji laser u zemlji , sturo i onako kako je to samo on umeo - odsecno, s naglaskom:"Znaci - to je taj laser". To za snimak iz "City"-ja su mi pricali. Mislim da to ipak niko nije smeo da snimi tada. Ma ne znam bre. I sto se ja bavim njima uopste....Zato, jer kolektivna memorija kao da je totalno popustila. A nekih stvari se moramo secati, ma koliko profano delovale na prvi pogled. Idemoo, 200 na sat!

1 коментар:

  1. Zamolila bih te da nastaviš da nas podsećaš!!! Kolektivnu memoriju nemamo, nju nam svakodnevno dilituju oni isti zbog kojih smo mi plakali tužnih devedesetih...i plačemo ...i plakaćemo...još. A to što se dotični Ivan 'nemam pojma ko je', zaplakao na Farmi, me baš boli Kurac!!! Plače i Mira Marković u svome novom dnevniku!!!

    ОдговориИзбриши