недеља, 12. мај 2013.

ovo je zakonom zasticen text/ Neon jeans+1 premijera+

Jeans je fenomen. Jedan od najvećih..Ne može danas da stane ovde, niti imam zivaca toliko, tako dugačak text, zapravo esej koji sam rešila da napišem u više nastavaka.
YES!
Kada sam sva kao cool, a luda, sa adrenalinom na nivou  atletskog mitinga u Atlanti, al s izrazom Ledene Kraljice, koja kroz acid roze, crveno, oranž, ljubičaste "RayBan" cvikere vrši monitoring "Zare"..Svi znamo koje Zare..Ne Sare, Zare..sa Zarom sam se prvi put susrela 1997. u Lisabonui od tada smo nerazdvojne drugarice..Ne, mi smo prijateljice..."Zara" je super. Ja tako mislim. u "Zari " kupuju žene od sasvim skromnih osoba koje žele da fino izgledaju, do nas funky eklektičnih nedopustivo neodoljivo nepodnošljivih, pa do zaista najbogatijih ljudi na svetu..Mada, "Zara Man"..ne znam..ali čini mi se da ostvaruju profit sigurno 10 puta manji nego ona za žene..A kod nas, jaoooooooooooo...
 I tako, ja na štiklama ili u crnim bykerskim čizmama  isto iz "Zare", nesto kao toga,takodje iz "Zare" dosta sexy, pa na jedno rame, hiton-a može i spavaćica haljine i tako, spremna za poglede prodavačica koje vas cene po tome da li ste im razumljivi ili nerazumljivi...haha...
Nego, da se vratim na neon..Taj skinny jeans model je skroz klasičan. Klasičan skinny , to htedoh kasti....Imaju niži struk, ali ne baš onaj najniži..a od nižeg može uvek niže i  nisu predugačke..najbolje je kada se jednom prevrnu; samo preko šava, i tada su u nivou članaka..tako nekako, gore dole, aman zaman, pa ako su tu još crne šimike s bušbeton štiklom ili crne šimi čizmice kao u mom slučaju. "Sergio Rossi". investicija od 470 DM=nemačkih maraka. traju  dugo, štikkla slagana, kožni djon, strech antilop, pojačan šic iznutra, antilop kao rukavica mek, model - Prince..Vidi se prema valuti..U Belgiji sam prvi put plaćala evrima 1999. Moje anckle boots od 500 maraka traju već 15 godina i ko nove su..jel to skupo? NIJE!
  
DA! JA U "ZARI" Preko desne podlaktice, koja polako počinje da odumire zbog težine "Miss60" torbe od zelenog antilopa koja može da bude nekad teška oko 6,7,8..možda samo 5kg, prebacujem i "Burrbery" veliki kišobran  I, o, daaaaa-on je moj veran drug..spasao mi je bukvalno glavu mnogo puta. a gde je glava tu je i kosa koja zbog ogromne vlage in the air mora da bude zastičena+specijalni lak za kosu protiv vlage. neću odati koji je. Ma, "Garnier"..Ali, molim vas, R se ne čita na kraju..to znam jer sam počela da učim francais(nemam c sa kukicom ispod na tastaturi) malo posle srpsko-hrvatskog(rodjena u SFRJ)i nervira me što greše stalno. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
        Obučena da ubijem..Sa ravno feniranom kosom koju stalno nešto razbacujem..Pored toga što sam ljubitelj grupe "AntiNowhereLeague", ja sam i ANTIJENNIFERANISTONLEASGUE! Meni ta "tzv. njena" frizura stoji "indijnaski", Very nice. Oko vrata imala sam Dart Vejder oglicu..Prvo mi je bila nekako previše brutalna, ali, kad se apstrahuje donja vilica(ne moja, nego Dartova), ostaje ona fenomenalna maska Dart Vejdera uz koju odmah čujemo Taj Glas, a na centru čela, a zahvata i šlem, je kobajagi, dragi kamen..Ha, ha..odlično uradjeno! Imala sam i kožnu jaknu, zamalo pa "Balmain"..
Naoružana svim tim alatkama, već na prvom nivou,  nivou ulice,(do dole ne stigoh toga dana zbog neona) ja snimim neon zeleno-žute farmerke..Prvo se utrpam u najmanji broj i onim najsnažnijim delom razuma shvatim odmah da nije do mene..nije više do meneeeeeeeeeeeeeeeee! hahah..mada, uvek ima još bar 3..Dakle, otpeljam se nekako po veće i izadjem za 10 min.iz radnje SREĆNA, najsrećnija..Psiho i svaka druga vrsta terapije sublimurana u fenomanlne skinny jeans, tako sexy, tako praktične, tako dobre i optimistične.Baš su rock'n'roll..."PA, TO MALA ROCK'N?ROLL" - trešti Bebekov glas u mojoj glavi, pa se onda čuje Lemyjeva, pa Lennyjeva gitara..YEAH! Sad imam i crne, i sive, i klasične , teget, plave,još sivih, crnih, roze, crne opet(neračunam "normalne teget) BELETo će biti poseban text, jer, white jeans, a naročito i nikad prevazidjen LEVI'S 501 beli jeans zahteva svoj story).I pogled i ruka i pare same idu do njih...I zašto da na primer štekujem 4 soma..Nemam toliko da bih štekovala..ahahahahahah....Mada, supem i to ponekad. kad hoću. Makar nekoliko soma..Pitanje želje, moći i VOLJE!
OK. Nisam ekonomista. Volim da trošim, a to me i teši i leči i raduje i čini lepsom i znači-TAKO JE!Ali ne de šava mi se više da ostanem bukvalno bez dinara..never again!
  Obukla sam ih na premijeru komada Sare Kejn koji je režirala Mira Karanović u "Bitef teatru". Odlično..I Vanja Ejdus. SVE..težak komad..O tome neki drugi put..Kad je prava, ozbiljna umetnost u pitanju, moram da promislim, da svarim to, da odem, pa da se vratim..nekad pišem na prvu loptu, nekad malo kasnije..retko mnogo kasnije..Sad osećam neku obavezu da se Vama, dragim čitaocima, ne baš izvinim, ali da objasnim , jer to sam sada sam osetila, da je ovaj blogotext pisan u stvari zbog mene..meni je sada potrebno pražnjenje..a ovo je pozitivno i pritom, nije neveselo uopste....hoću da kažem da su sve žene u petak izgledale sjano..I sve zajedno mixovale i stare i nove stvari..istari nakit i suvo cveće i kaiševe sa pijace i nakit suludo maštovit...Vanja Ejdus koja inače, iako nije visoka i krupn a kao karijatida, ima atletsku gradju, sada prožeta majčinstvom, nekako oblija..divan ten, rasna glumica...Drhtala je posle predstave..iznutra. Kada sam joj stegla ruku osetila sam da joj svi misići još igraju zbog predstave. i to je buklvalno neopisivo..E, zbog toga glumcima i svima u pozorištu treba još sat, dva, pola sata, posle predstave..Šta sam sad ja njoj rekla, to je sad već za taj drugi text..Bila je u tom nekom antičkom fazonu koji je već sezonama, ma, oduvek, tako prijatamn i ženstven i elegantan..Pruža mogućnost da se bude svoj, hm..ne mogu sad da objasnim, a dobra mi se stvar mota u glavi..but, predugo bi bilo..i ovo je..Thank u svima koji imate nerve..vidite da sam u spidu od pisanja..dobar je osećaj.
                       Sonja Vukićević je imala kikice kao Frida i dugu uzanu haljinu sa printom..Rekla sam joj da je actečka kraljica..Mira Karanović je dosta smršala..Ošišala se i njoj stvarno n ajbolje stoji kratka kosa..Ona ima jako gustu i dobru kosu, a sad ima paž, a pozadi kao kaciga i razdeljak sa srane..Imala je odlične, stabilne šerpa-Dinnasty-royal plavo cipelo-sandale i leopard, ali najdiskretnije i najlepše izdanje printa kakvo sam do sada videla, skinny jeans i prolećni nežno oranž-fuksija set. Mira je jako zgodna žena..a samouverenost joj daje još lepote.. ..Prava društvena hronika..Predrag gospodin Ejdus, Vanjin tata, imao je crne pantalone i tamno teget košulju..Italijanska-francuska škola via Mediteran...
 Ah, baš sam ponosna na ovu svoju malu društvenu hroniku, zbrda-zdola doduše, ali ipak, s obzitom na to kakav je šašav dan, eto!
Ovo je zapravo jedan happy neon text. sledeći put o BELIM farmerkma.
Pa, ima jedna fotka na kojoj je Jeger tako sexy bezobrazan..uvija se u nekim belim 501. Srećna sam što sam imala uvek iskustvo sa muškarcima uzanih kukova. to je važno za lepu gradju. i tako, tom jednom, jednostavno moraju dobro da stoje bele farmerke. a kada su somotske..AA! Pocrveneću..I sada, konačno, prvi put posle srdnje škole , opet ima bele farmerke..One tada bile su mornaski model, sa najužim crticama. Somotske..bile su široke, a nosila sam ih uz blještavo zeleni..Bože, pa skoro neon, džemper ili uz šerpa plavi + leopard mokasine sa debelom sirovom gumom. Legendarne "Divarese" i čuvena all around the world kesa crna sa žutim paspulom. na sredini je pisalo "Divarese"..takvu kesu drži priljubljenu uz srce svoje i Dara Džokić u slatkoj gorko-slatkoj satirično-tragično-nostalgičnoj predstavi "Trst" u Ateljeu 212. cvele je tu napravio jednu neočekivanu komičnu bravuru..
i tako ja razmišljam..da me ne mrzi, sad me ne bi mrzelo da pišem o "Trstu" i o Trstu..bože, hvala ti na bogatom životu iako sada ne kupujem cipele tako skupe!A možda foliram da ne..Šala..možda ovo..možda ono..sad bih se zafrkavala..E, da..a možda da odem do Krunske, jer, volim da ponavljam priču kako sam ispred DS-a našla jednom 200 evra i odmah kupila sandale od krokodilske kože, a to i vama želim! Drugi put 80, rasulo se nekom sitno..ahahahaaaaaaaaaaa.. =jauk pomešan s plačom i smehom napaćenog naroda(bila bi dobra didaskalija i drami. Treći put 20..i možda i još!?..ispadaaaaaa..ispada.a u stvari - ispadalo im jeeeeeeeee, ispadaloooooooo..Ah, da, dole je i restoran bio, dal je još, jeste,  nije...Pa, računam , ako je nekog malo uhvatio alkohol u restoranu il na koktelu, može da se desi da mu ispadne butka iz džepa..Bože, dešava se..

2 коментара:

  1. Анониман22. јун 2013. 08:38

    Žozi, ako mislite i ako misle da ste modna trendseterka, onda nepregledno polje interneta upotrebite da napravite svoj modni blog, na kome ćete predstavljati svoje dnevne modne odabire, lifestyle i modne savete.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm. Hvala na ideji..ali, moda je samo mali deo onoga sto mene u zivotu zanima......................................................................................................................Mnogo mi je zanimljivije da pisem o svemu, a modni blog...ko zna..mozdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

      Избриши