субота, 8. децембар 2012.

ovo je zakonom zasticen text - PURE PLEASURE

Istinsko , čisto zadovojstvo nešto je što nas cini srecnima, sto nas cini emotivnijima, sto nas cini boljima..jer, ako je nama lepo , bice lepse i onima oko nas. Ne moramo ni da ih volimo, ni da nam se dopadaju, ali budimo uprkos uzasu nasmejani, veseli, duhoviti, moramo da se vezujemo jedni za druge na zreo nacin..ne znaci da se sa nekim morate cuti svakog dana telefonom..zene/drugarice sklone su da size zbog toga..iskreno, samo mi je trenutno vazno da cujem nekoliko osoba u svojoj bliskoj blizini...Ako...
postoj divna pesma koju peva Senka Velentalic koja kaze - "..ono sto me cini sretnom"
VODA...hodam do clanaka, pa onda podizem pantalone do kolena, pa ih onda skidam jer imam dux dugacak kao suknju i idem po pesku na Siciliji. Arapi cvrce, siste, mame zene nekim tepisima,a u ocima im je mrak i zelja da vas rastrgnu...hvataju se za onu stvar i cvrce u uglu usta...CCC...ceskaju se..onda dodju karabinjeri i rasteraju ih. Uljudno. Gledam u nebo, vidim senku Severne Afrike preko puta....idem dugackim molom, jako dugackim; na njemu je gromobran..sprema se oluja, od elektriciteta sva ova moja ogromna kosa na glavi digla se uvis kao Don Kingu....sprema se oluja....samo tako izgleda..evo je i duga izmedju niskih, mocnih , surih oblaka koji dolaze sa severa....Izigravam Rokija..trcim po pesku..to je mnogo tesko..na sebi imam body, 2 majice, jedan dux, drugi dux, kabanicu za jedrenje..odjednom je zimsku zamenila letnja temperatura...skidam sve sem jedne majice...cakulam sa starim sicilijancima sa kojima se razumem sto posto..Bella, bellissima, ššššššššš..kako oni govore-nista ih ne razumem ,a ni oni mene,a super se razumemo, nogama, rukama. igraju mice. Mirni su.butelja vina je tu, neka riba u tanjirima..sedim na kamenju i igram se izmedju drvenih brodica i glisera sa poludivljim morskim specificnim siciliano mackama...uglavnom, izgledaju kao macmac Gremlini----PURE PLEASURE!
SAMA, usamljena medju ljudima...hodam, gledam, zelim da imam skoro sve..jel to greh..a u stvari, ne treba mi sve..covek najcese zeli SVE kada mu treba nasto malo, tanano, sto nema oblik, a toliko mi znaci...
SEX - zrela sam zena, bila sam devojka,sa 17 ipo godina sam izgubila nevinst, a sex se smatram uci tokom godina..umem da podvojm sex od ljubavi, ali sam tokom sexa shvatila da neke ljude nikada necu zavoleti, a da su drugi kao rodjeni za mene...Kod "nas"..nikad nisam bilia deo vecine, uvek manjine, a deo sam vecine jedino u svetskim okvirima, jer, biti gradjanin sveta divan je osecaj, a ne samo jedne male mucene zemlje samo stanovnik sa inicijalima u nekim faktima...borite se protiv toga..Po ne znam koji put naglasavam da se ne mora nuzno biti poznat u javnosti da bi se bio poznat u gradu, u odredjenim krugovima, kao dobar covek poznat-a ne poznat kao los i zaboravljen glumac..Budite svoji, budite ljudi BEZ inicijala..budite ljudi ponosni zbog svog imena i prezimena, nadimka i onog lepog i dobrog u vama..to je vazno..Najlakse je kritikovati i znam da sam majstor u tome..ali, kao sto rekoh-SAMO PURE PLEASURE in december!
Zadovoljstvo je dobiti sitnicu na poklon...toplu malu sitnicu koju drzim blizu sebe.
Zadovoljstvo je popiti kafu  sa nekim,u trenerci i patikama, bez sminke, gledati se u oci i smejati se... zadovoljstvo je sto nas je bilo bas briga dal smo tog dana lepi ili nismo-nama je bilo LEPO i nikada necu zaboraviti taj dan.
Zadovoljstvo je znati da ste nekom pomogli.
Zadovoljstvo je videti srecne ljude.Zadovoljstvo je uspeh mog prijatelja dizajnera Darka Kostica i Sjajnog fotografa Alexa Crnogorca.
Zadovoljstvo je ne ziveti u lazi, ali je tesko videti kako neko trune zbog zla, pakosti, ljubomore i mrznje i naravno lazi u koje veruje.
Zadovoljstvo je naci zajednicki jezik sa osobom koja ne misli skoro nista kao vi.
Zadovoljstvo je kada vidim kako dobro izgledam.
Zadovoljstvo je sto cu imati divne zube kada se sve zavrsi, iako trpim ;istrpela sam i trpecu tek nesnosne bolove, brda kafetina, anestezije i antibiotika. Istrpela sam strasnije stvari, pa cu i ovo.
Zadovoljstvo je SRECA izmedju ostalog.
Srecna sam sto imam prijatelje sirom sveta.I naravno, u Beogradu..i nekoliko divnih ljudi koje upoiznah preko FB-a...
srecna sam sto su spasene male kuce i mace.
srecna sam jer umem da volim.
srecna sam jer imam najbolju majku na svetu.
srecna sam sto znam od koga poticem.
srecna sam kad dobijem malu paznju..ona je cesto odraz najrafiniranijih osecanja i osecaja za meru.
Srecna sam jer imam divnu garderobu.
srecna sam jer ima mnogo,ljudi koji cene, ne moraju da ga vole, ali postuju moj rad i dugu jezicinu...jer, spremna sam skoro uvek sve svakom u lice da kazem,a  ako je to nemoguce, da napisem.
Srecna sam jer stikle se lepe za mene, a ne ja za njih.
Srecna sam sto kad prelazim granicu carinici skoro nikad ne obrate paznju na moj pasos, vec na seretski osmeh i lepu kosu i-uvek na aerodromu izgledajte kao avion!
srecna sam jer sam se otarsila baksuza..zaista..krv je cesto SAMO voda.
srecna sam sto imam slonovsku memoriju.
srecna sam kad zaradim lovu.
srecna sam sto volim da pisem.
srecna sam kada se moja macka Babeta igra sa mojom kosom.
srecna sam kad vezbam ili plivam..
Srecna sam kad jedem, iako jedem vrlo malo.
srecna sam u kafani.
srecna sam sto umem da lumpujem i bez tona alkohola.
srecna sam sto sam hrabra.
srecna sam sto imam i Vas, svoje drage citaoce...
u USA, Kanadi, svim ex YU republikama, Francuskoj, Britaniji, Litvaniji, Ukrajini, Nemackoj, luksemburgu, Svajcarskoj, Italiji, Emiratima, Dubaiju, Holandiji, Svedskoj, na Tajlandu, u Brazilu, Francuskoj, Argentini, Rumuniji, Madjarskoj, Grckoj, Belgiji...u sustini, videvsi prema statistici, daa-Obala slonovace, Austrija, u skoro svim zemljama sveta....
I za one koji citaju-ako ste studljivi citalac mog bloga, znajte da ja ne znam ko ga cita, znam sve koji su uclanjeni, dobijem izvestaj iz koje su citaoci zemlje, ali taj izvestaj ne odaje nikog ponaosob i stiti i moju i vasu privatnost. Naravno, mogu pomocu hakera da procackam, ali-WHY..neka cita svako ko zeli....
ZELIM SAMO DA BUDEM SRECNA I ZADOVOLJNA iako mi je tesko, kao i vecini vas...zivot nikog ne stedi, ali kad se saberemo-uvek postoji resenje!
HVALA na razumevanju.

Нема коментара:

Постави коментар