петак, 14. децембар 2012.

ovo je zakonom zasticen text/ Padovi..

I onda su usledile padavine..neduhoviti kretenoidni voditelji, priuceni teletabisi koji umeju jedva da sricu napisano, a kam'li da zapamte, nekako stidljivo su ih najavili, a i kako ce kad ni Prestlonaslednik vise ne zna, niti se seca ijedne srpske reci od kada je video Severinu u zavesi..sada govori splitskim narecjem..On..Aca Buca..Seve vuce na sve, kad je u Bosni-malo po bosanski..mada, sada tamo zive balije-mesavina grozna..A kada je u lipoj nasoj, onda joj dalmatinsko L tako kLLLizi niz nepca..kao ice cream by man...A saka fukanje..ili, fuka sakanje, a tako je mlada, a vec slovenka..jeste culi za sve pare ove sale od oceva..
A padanje...Cudne sam padove vidjala ovih dana. imam "Moon boots", pa sam postedjena, mada je pirueta u srebrnim dusecima izvedena kod bliskog mi prijatelja; obisavsi celu sobu vratila sam se u sam centar i to je bila odlicna vezba za sneg,pardon, LED.
"Ledene kocke"..aaa...kako je to bilo lepo. divne kocke sa belim kremom, preliv sa cokoladom, zvezdice i sjajan plavi papir sa pahuljicama. Zar je socijalizam trebalo da nam da nesto jos!? NE.NE I NE. Sta svi uopste hoce. da idu u neadekvatnoj odeci i obuci i da ne padnu..Svasta. Treba ici u krpljama. Moze i monoskija. I padaju oni koji su padu skloni bili. Jesu i bice.Vracar je raj za dampanje. Nerasciscene male , uske, voljene moje ulice, sada pretrpane hordama teletabisa koji uce da nekako ipak ono "preko prece, naokolo blize", ponekad ima i smisla. Ali, onda nastaje zbrka stasna, jer, treba upšitati gde je koja ulica, a posto su morali da zabasaju u srce Vracara koji uglavnom preziru i mrze jer tu zive burzuji i stare porodice, uglavnom neprijatelji svih sistema..Tako su oni culi prema legendi koja se prenosi sa kolena na koleno.Nego, rekoh ja i napisah-pure pleasure in december.
Ja zelim da mi se sve zelje ostvare.
zelim pare, pare i samo pare.
uspeh, uspeh i samo uspeh.
sex , sex i samo sex.
pa, onda opet..!!
Zelim da odem sa XXX
Za pocetak, rece, ZNAM STA NECU.


1 коментар:

  1. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

    ОдговориИзбриши