среда, 8. јун 2011.

ovo je zakonom zasticen text/mala matura komplex

Rešila sam da počnem da pišem datume blogova.trebalo je tako od početka. Ali, crnogorska kaže
"ŽENSKA JE PAMET MUTAN POTOČIĆ,
NIJE DUBOK,
A
DNO MU NE VIDIŠ"
MALA MATURA KOMPLEX.
Ja se sećam da je ceo moj razred poslednje nedelje u OOŠ"Vladislav Ribnikar", bežao iz škole. Gledali smo "Galipolje" u XX oktobru.A ja sam uspela da namolim lika koji prodaje karte da mi pokloni plakat.I-izvadio ga je iza stakla.Jedan jedini plakat,jer tada je još uvek po jedna kopija(pogača)filma zajedno sa plakatom išla kroz Jugoslaviju.
A godine su prošle pune muka.Poslednjeg dana školske godine koji je brojao završetak srednje škole-VII(III),pa VIII pa III pa VIII pa III...)u Njegoševoj, većina nas je provela a la maison, gledajući sa sve 4 uvis,"RATNIKE PODZEMLJA"!. YEAH! Taj me film baš radi.Ali, "Vatrene ulice"!!! To je totalno ludilo. Muzika...sve.
Nego,ja krenem i onda me ubiju asocijacije, digresije..ono sto bi bila igra rečima "Kalodont".
Mala matura je za današnje devojčice DAY D. Mada, sumnjam da većina zna šta je, kada je bio, gde i zbog čega-tragični, mitski - DAY D! One su još male.Da li će i kćeri mojih drugarica uskoro takve biti?! Moraju da ih sacuvaju od droge, mada, kažu-"Nek duvaju, ako mora nešto, al' ovo druuuugo". Pa, jeste .Frka je.
Strašna je bila scena kojku sam videla u jednoj vrlo ozbiljnoj radnji u kojoj sam kupila 15 cm visoke, satenske platforme.Moj uzan clanak, moja bela koža, moja mala crna haljina-vintage-Oleg Cassini, ta zavodljiva traka oko članka. Mojih 40 bez bora. Čvrsta i mršavija z...ehej-ZOZI! Nije ovo blog o tebi.To viče glas iz offa. Rekla sam - klinke i biće. O klinkama.A uopšte nije naivno.
Videla sam prošle subote visoku, malo krupniju, lepo gradjenu mladju maloletnicu kako se rukom pridržava za zid palate. Ja kratkovida, pomislim-"Al' se mala ova ubila". Al' nije. ubila ju je haljina i cipele.Tzv.-autfit. Srednje mini bordo haljina.Lepa. Cipele sa malom platformom. Crne. Sjajna dobra koža. Sve je fino izabrano..,očigledno ima osećaj za lepo, ali ima 13 godina. I izgledala je kao polupano dete, naterano da bude na silu žena.Opsednuta možda modnim agencijama, željom da kad poraste bude voditeljka, pevačica, manekenka, glumica,ali-,ožda i doktorka, fizičarka, astronaut, teniserka-samo tek tako.
Bila sam da ..zamalo da zaboravim jer sam krenula o sebi.U toj radnji "za odrasle" -devojcica- mrsava, bez grudi, duge kose, uvlacila je svoju nogicu u najdekadentnije cipele sa najvišom štiklom u radnji. I dok mi je prodavačica pakovala gejša platforme(naručila, oni nabavili, pozvali me telefonom da po njih dodjem-kao u Italiji) nisam više mogla da trpim.Jezik je hteo napolje, grlo je tražilo glas, a misao je htela da eksplodira u glavi. I baš me briga što joj je mama, potpuno normalna neka žena, bila tu, rekoh:"Izvini, ja moram da ti kažem.Nemoj da se ljutiš. Shvati-ti si još uvek mala za te cipele. Ima toliko možda lepših. Štikla jeste neko otelotvorenje moći(nastavim da filozofiram), ali izgledaćeš bez veze. Idi obučena potpuno drugačije nego druge..."
Zaustavim se nekako.Ne vredi. A svi tu žale roditelje. Meni je žao tih devojčica. U stvari-lažem, baš me briga za njih. Mene to fenomenološki zanima.A onda, moje drugarice imaju decu. Ćerka mog druga ima 20 godina iizgleda lepše nego svi modeli i foto-modeli na svetu.ali, ona NE PRETERUJE! A kad bi sve bile u nekim dobrim farmerkama, haljinama, nekog Gotje-Vestvud-Riplej-Levis itd.etc. fazona-izgledale bi kao lilihipi. U espadrilama na platformu, baletankama, sandalicama ili patikama. U boho-posh punk- materila girl kombinacijama. Madonina ćerka je uzela maminu foru.Tj.tako je mama odlučila, ali devojčica Lourdes-Lurd ne pokazuje nikakvo protivljenje. Dete radi i ide u privatnu školu.Ne, ne, čini mi se da ona ima profu privatno iz svakog predmeta koji dolazi kodnjoih kući. ne znam. Pogledaću na nekom sajtu. pitaću GOOGl da li Madonina ćerka ide u pravu školu. morali bi da imaju tu informaciju..hehehehehe Predstavnica ovog stila je Keli Ozborn.Mnogo je smršala, na fotografijama za kampanju izgleda pin-up slatko i potpuno adult teenage, pa sve do 25 godina. Zašto TE- devojčice ZVANE MALA MATURA nisu uhvatile taj prilog na FTV-ju?! Neke su sigurno videle. Baš je cool.
A dečake strpaju u neke smokinge, izgledaju kao mikro Željko Joksimovići. Vidaju posle krvave plikove od prvih šimi ili patkastih gilja u životu. A tek devojke.Pardon. Devojčice.
One čak neće ni flaster da zalepe samo da bi dokazale da to mogu. da su već stasale da budu velike devojke.
Tako mi je drago što sam u duši još uvek veliko dete,a mogu da se oblačim kako hoću.
Ali, kad sam bila dete-bila sam dete. Sa 13, 14 godina nosila sam Beneton i Stefanel stvari, Divarese cipele, Moschino parfem počela da kopristim sa 15. I sve do danas-"Moschino".
OPET JA O SEBI. Sram me bilo.
I tako, one možda srećnije pamtiće malu maturu po flertu ili poljupcu. A druge, pamtiće zbog krvavih nogu kao nešto što nije ispalo kako treba, a moglo je da bude super. Čini mi se da se klinci onda i napiju. Mada, kao nema pića. Ali, sve to oni organizuju. I nešto jače ako treba.
One gledaju Bijonske, Lopez i Rianu. Ledi Gaga je previše komplikovana za oponašati je.Kod nas devojčice devojke žele da izgledaju kao Anabela Bukva, Emina i Nataša B.
deo tih devojčica se eksponira i na ulici, podvriskuje i kikoće i idu u formacijama od 3 do 8. Mnoge su drugačije. Svaka je ZAZ za sebe. ili SajsiMC..ili ZOE KIDAH..U najavi.
I klinke-samo napred.
Ja ne bih ni otišla na proslavu. Da sam sada u vašem dobu i da je mala matura. Lupam. Otišla bih.
Ne znam. Što da se sad postavljam na njihovo mesto kad me niko ne tera.
Najlakše je reći. Takvo je vreme došlo.
Pa, pošto je to lako i napisati. Evo, otkucala sam malo iznad.
Imam ja svoje vetrenjače koje jurim. I ja ponekad obučem štikle, a mogla bih neku smireniju foru. Nosim velike torba-tašne. I često-rezervne baletanke.A-haa.
A mnoge su cipele samo za-unutra. Od i do kola. 3 ćoška.
I te devojčice. Silne mame njihove... I sigurno se mnoge jako dobro oblače. Kao što se oblače moje drugarice-majke devojčica. I kćeri drugova. Ali, svaka je hit hot cool. Ne kaže se bez razloga-"Dete iz dobre kuće".Medjutim, primeri kaljaju ovo utopističko pravilo.
Šta da kažem na kraju ovog smušenog bloga?! Samo to da devojčice slomljenih krila izgledaju neprirodno. Mala matura treba da se proslavi na nekom dobrom koncertu, u discoteci, na ekskurziji. A decu-dal je iko na početku te histerije išta pitaop?.dodju, ponude 3 hotela, bajati menu, oronulog DJ-ja ili živi bend..
ma, ne mogu više da pišem.SORRY. Tema je besciljna kao što se ni te devojčice obuzdati ne mogu.

2 коментара:

  1. Анониман21. јун 2011. 21:52

    ovo moram da dodam Grgino odeljenje odveli u kafanu s narodnjacima za M.M., a kad je hteo da taj shit napusti otkrio je da su na izlaz stavili muriju...nema izlsaka do kraja parade...pa ti vidi...

    ОдговориИзбриши
  2. aaaaaaaaaa...ludilo..ledilo..lemilo...lepilo..GRADACIJA !

    ОдговориИзбриши