петак, 29. април 2011.

ovo je zakonom zasticen text/ROYAL WEDDING

I ustala sam u pola 12. Legla sam u pola 1 i odmah zaspala. potpuno sam zaboravila da je danas ROYAL WEDDING i kada sam isla to toaleta toga sam se setila. A mislila sam da nastavim da spavam .Beskonacno. Jer ja to volim.
Ukljucila sam TV i na nasoj nacionalnoj frekvenciji cula dosadne komentare, na srecu, potpomognute textom koji su dobili svi novinari da ne bi lupetali gluposti. To su dobili od strane kraljevskog protokola. Odmah sam presla na TLC gde je nekoliko egzaltiranih i potpuno van sebe, britanskih i americkih komentatora padalo u trans. Zaustavila sam se na BBc-ju. Kraljevski.S merom. Dekadentno i elegantno. Kejt ce posle, a to je vec uveliko SADA(10 do 4, kod njih 3)uzivati u MacQueen-ovoj haljini. Prerano preminuli dizajner bio bi presrecan.Videla sam Eltona Johna i supruga mu..ili suprugu, zavisi kako su se rasporedili kako pevaju u Vestminsterskoj opatiji. Svi su bili jako srecni i sada se vesele, ali kod njih je to tako lezerno, neusiljeno, bez histerije, ogromnih holivudskih kezova i mahanja kao sa brda na brdo.
Nadam se da ce buduce neveste nauciti nesto iz ovog vencanja. Kako biti smeran, a pun strasti. Kako se radovati bez ludackih izliva srece na daljinu od 10 metara. Videli smo paradu najlepsih art konstrukcija na glavama vojvotkinja, dama, nslednica. Mnogi su na ivici samoubistva sto nisu pozvani na ROYAL WEDDING. Paf Dedi je cak bio toliko prost da je pre par meseci upitao da li moze da plati da bi prisustvovao vencanju 21.veka. Ne mos' bato da platis. Imas kuce s pedigreom, pa nek te tese danas!
Kraljica Elizabeta II opet je najveca zvezda od svih. U smesnim kreacijama, a toliko hrabrim. Staviti baby zuti sesir u obliku torte na glavu je odvazan modni potez. Nisam ni jednog trenutka mislila na Carlsa i Dajanu i na njihovo vencanje koje sam pre 30 godina gledala na moru, u Komizi na Visu. Lady Di je bila mlada, na pocetku kobajagi naivna, da bi ubrzo pocela da nize seriju ljubavnih poteza. Carls je ostao veran jednoj dami koja se zove Kamila.Nomen est omen... ali , ta zena je smirena, simpaticna, nije napadna i nikoga ne gnjavi ni svojoim postupcima ni svojom nezgraponom pojavom. Gresnice koje modna policija mora da uhapsi, sto je svih ovih godina cinila i sa njihovom mamom-Sarom Ferguson, bivsom zenom princa Alberta(cini mi se da sam pogresila ime..), jesu njihove 2 kceri. Debele(nije greh), ali uobrazene, nezgrapne, bez stila...kada sam ih videla u onim uzasnim haljinama zaista sam pomislila da ih je stilista namerno onako odenuo. jer, ONE i mnogi drugi iz kraljevskih, princevskih, carskih, grofovskih porodica na svetu, jednostavno se nekad-nista ne pitaju. Njihov tim odredjuje sta, gde, kada i kako.Dok su slusali crkvene velikodostojnike, vilijam i kejt su se malo smejuljili, pogledavali i ..bas su mladi, slatki, pametni, uspesni. iako mu fali kosa na glavi, taj mladi covek, buduci monarh, u toj istoj glavi drzi veliko znanje, obrazovanje, a u srcu lavovsku hrabrost svojih predaka. Kejt je moderna mlada zena, veoma odmerena.Mislim da je dominantna u mnogim stvarima. A ON - ON JE PRINC.Za razliku od svog oca, koji nikad, pa makar je i osecao, nije pokazao zelju za tronom, mladi vilijam deluje apsolutno spremno za svoj buduci posao. da, biti KRALJ je jedan ozbiljan posao. U Britaniji 100%. A Kejt! Mislim...uverena sam da ce ta mlada zena biti sve odlucnija i odlucnija u nameri da ne dozvoli da im bilo sta ugrozi buduci zajednicki zivot.I jos nesto. Velika je nesreca sto vilijem i hari nemaju mamu.Pitam se kakva bi Lady DI bila danas, bas DANAS. Da li bi dosla okruzena nekom svojom novom i sledecom ljubavi ili bi dosla sama. Da li bi i dalje noslila onu svoju cuvenu frizuru i savrsen osmeh.
Jer, ona je bila setna Princeza sa velikim P.
Nova PRINCEZA je down to earth. moderna, brza, hitra.Ona nece dozvoliti da bude prezasticena, pa da mora da bezi. vilijam i kejt vec vise-manje zive godinama zajedno. Ona nije devica, niti je ON jedini sa kojim je spavala.
Zaustavicu se. Ovako, mogla bih u nedogled da pisem i da analiziram njihov buduci zivot i okolnosti koje ce ih steci.
Prepustam preterane analize Paris Hilton i kompaniji. Mozda je i neka nasa pevaljka pokusala da se probije do Londona ovih dana, mozda zena-ex ili sadasnja nekog fudbalera, biznismen-svalera. Cula sam groznu pricu kako je jedna nesrecnica iz redova samozvanog srpskog jet-seta poslala cestitku i poklone rekavsi u kameru da je uverena da ce biti pozvana. Da li je moguce da je GLUPILO, bas GLUPILO do te mere zahvatilo ovaj nas narod.Nije za utehu, ali takve su ideje dobile mnoge fakafljuce sirom sveta, a Holivud crveni danas, jer svi sede u svojim kucama(ako nisu na snimanju, fitnesu ili na botox semi) i na OOOOOOOOOOOOOOgromnim ekranima prate ROYAL WEDDING. Ulogu zivota koju nece dobiti.Mastati o princu na belom konju! To vise niko ne radi.to je passee.
A Kejt i Vilijamu zelim da budu srecni i da se vole zauvek. I ako im se ne bude dopalo da budu KRALJ&KRALJICA mogu da odu na kraj SVETA i da zive dugo i bez protokola.

Нема коментара:

Постави коментар