недеља, 13. фебруар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

O "KLUBU KNJIZEVNIKA" II. Jedno od mojih najlepsih veceri u Klubu je kada sam u omiljenim mi Chloe cizmama (12cm,antilop,do kolena,kaisevi oko listova,ridjkasto nesto) sela na motor svog najboljeg druga i po cici zimi dovezli smo se u restoran.UU,kako je to bila dobra vecera.Jeli smo vise vrsta mesa,jer-mora se nekad kako muskarac zeli,a moderni vitez u betmen koznoj byke jakni,a la nindza kornjaca zasluzio je veceru u stilu henrija VIII.A nije lako mene voziti kao suvozaca.Nisam laka osoba...hahaha! Secam se da je bila druga ili treca noc bombardovanja.Sedela sam sa misom i jovanom i hasali smo mrtvi 'ladni prsutu,sir..jos nesto..pili vino i razmisljali o tome..Ma,nismo uopste razmisljali.Vreme bombardovanja u Beogradu bilo je jedno od zabavnijih u Beogradu.Trestali su matine rejvovi u "Industriji"od 4 popodne.Marko Nastic imao je neznih 16 godina tada. A mi,u "Klubu"..te veceri...videli smo za jednim od stolova politicare i plitkoumne pokvarene filozofe koji nas i dovedose do tog istog bombardovanja,kako mirne duse(tada) ZDERU!A narod je bio uplasen.MNOGO.Mi, rodjeni i pravi beogradjani i gradjani oduvek smo imali veliku zilavost i izvrnut neverovatno smesan smisao za humor.Srbi se ili deru..ili zderu..il'se smeju il kose cupaju..il ne jebu zivu silu!Sto se "Kluba knjizevnika" tice,naravno da se nikom tamo ne moze zabraniti ulazak,ali neke bi stvarno trebalo da bude sramota i da mu se priblize,a kamoli da prekorace prag tog hrama najbolje hrane i zanimljivog drustva.Ne radi se o tome da li mi idemo na njihove omiljene splavcine.Radi se o tome da bi ONI,uvek neki MI i ONI...dakle,da bi oni morali da osete da im u dobrom,starom "Klubu" nije mesto..Ne uklapaju se..ali,necu da grdim.Jos sam bila klinka,a u omiljenoj svima,sali levo-sedeo je za stolom odmah kad se u salu udje nas divni predratni glumac,gospodin Pavle Bogatincevic,Prvak Narodnog pozorista,zatim reditelji Zoran kostic i Baja Dejan Corkovic,Dr. Vladimir ilic...Kad je mama prosle godine bila u klubu tamo je poslednji put videla Bekima.Kaze,pozvase je gospodja branka i Bekim da sedne,ali je zurila...I sada ce joj biti do kraja zivota zao sto nije jos jednom popricala sa Bekimom.ali,nikad ne znamo sta zivot donosi,a sta odnosi,i to-u istom trenutku.Ovo su moja secanja i nabacane misli.ovaj text nema neki narocit koncept,niti ja tome tezim.U "KLubu" se mesaju mirisi jeftinih cigareta i najskupljih cigara..tu sede ljudi od Jakova Grobarova,preko Cede Jovanovica do Vucele....od Jadranke jovanovic..Bebe loncar..Severine...olivere Katarine..Danice Draskovic...Duske jovanic,Olja Beckovic,Mira Karanovic...Sedeli su u "Klubu" i Dobrica i Stupica.Volela je to mesto velicanstvena MIRA TRAILOVIC. I moj drug,probisvet Prele i Karadjordjevica dinastija,princeze Katarine krilo i princeze Jelisavete krilo..Mesaju se u "Klubu" mirisi parfema,lazi,traceva,hrane...mesaju se mirisi novih i starih ljubavi i ljubavnika."KLUB knjizevnika2 je mesto gde za istim stolom mozete videti ljute suparnike koji su na TV-u 2 dana pre toga vadili oci jedan drugom,a sada dele porciju pecenih paprika.U "Klubu"pecene paprike i ajvar mirisu predratno..znate ono-kad prodjete ulicom na Vracaru,dorcolu ili..e tej,bas taj miris!"Klub knjizevnika" je miris i ukus onog pravog Beograda.Beograda i Beogradjana koji se i vole i ne vole,ali mogu da sednu za isti sto!Jeste-svasta se u Klubu desavalo,ali sve to ide u rok sluzbe najboljeg restorana kafane iliti kafane restorana u Beogradu.Kusam tu hranu od seste godine.I bas mi prija.Prijatno i Vama!

Нема коментара:

Постави коментар