недеља, 6. фебруар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

gledam vec 15 minuta u ekran.razmisljam o cemu da pisem.Puna sam besa.imam milion obaveza koje moram da zavrsim ovog meseca..za dve nedelje...ove nedelje...Moram da pisem.blog je moj trening mozga.To sam sebi zasrtala kao posao,jer stalan posao nemam.OLD SCHOOL FREE LANCE BLOGOSTOJECA ZOZI.Volela bih kada biste,vi koji citate,ostavljali vise komentara,ali-nista na silu!Zeza me veliko slovo.Moram ludacki jako da pritisnem da bi bilo VELIKO.U ovoj zemlji sve mora ludacki jako.zasto ne moze mirno,stalozeno..Jeste,ceo svet je kao jedna velika masina koja se pokvarila na sto mesta i hiljadu mehanicara se trpa da to popravi,umesto da ostave 3 genijalca.Ali,genijalci cesto zaseru.mislim da je FB jedna od losih stvari koje je stvorio pametni um.Nemam sad vremena da objasnjvam zasto to mislim.I sama koristim FB..i to posebno,da bih preko njega reklamirala blog.Zelim da pisem o siru s rupama, o Barbi lutkama, o tome sta su mi muskarci rekli da balerine mogu da urade tokom vodjenja ljubavi.Imam cudan odnos prema cvecu,ali samo volim divlje ruze koje okrenem naopacke i onda se osuse.Traju dok se same ne raspsrse u vazduhu..I ja se sama osecam kao takva ruza.Naopacke.Ali,nisam sasusena-imam samo bore od smeha.Al seda sam 70%.Posle svakog stresa i nerviranja primetim nove sede u korenu.Farbam se u crveno godinama.I od farbe hoce sede,a od crne farbe kosa se jako proredi. AAAAAAAuuuuuuuuuuuu - pola 5 je!Moram da prekinem pisanje.moram da zavrsim neke kucne poslove,pa idem napolje.a ovo divno pre podne sam prespavala.Spadam u grupu ljudi kojima je potrebno jako mnnogo sna.Veoma cesto legnem izmedju 22h i ponoci.I opet-ako treba da ustanem pre 10-ja sam nikakva.muka mi je ujutru.Ne,nisam trudna.vodim ja racuna.skoro o svemu..hahahhihi AH!Rece Bach i nastavi da igra sah! Evo jedne englske pesmice-doskocice za danas: Solomon Grundy was born on Monday baptised on Tuesday went to school on Wendesday fell in love on Thursday married on Friday fell ill on Saturday burried on Sunday Eto,kako jedan zivot stane u 8 redova...

1 коментар: