петак, 8. јануар 2010.

ovo jezakonom zasticen text

Boze moj....Boze moj! Ova je zemlja stvarno dno dna ili dna dno. Da, mozda bolje tako-DNA DNO. Najgore je u zivotu obecavati, pogotovo bez pokrica. A odkle D....cu pokrice za sve te menice, pertlice, obveznice, zabice, haltere, parice, Mnogo hteo, mnogo zapoceo. A pola naroda ostalo je bez svojih skromnih 1700 din. jer su te uminusu, te ovde, pa onde. Uglavnom, drzava je nasla pregrst razloga da sto vise naroda ne dobije svoj novac. Prvo odem u postu. Sluzbenica kaze da idem u banku jer tamo imam racun. Ja odem u tu banku. Bogu hvala, te poznajem sluzbenicu, preslatku, kao Mini Maus. Ona mi da 1500din.Jos 200 nije mogla jer treba da dobijem novu karticu. Ima banke vam naravno necu otkriti jer mi je ta sluzbenica jkednom dala 500 evra bez pokrica. Tako daaaa. Da. Pa da.tako to kod nas funkcionise!

Нема коментара:

Постави коментар