недеља, 10. јануар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Dragi prijatelji - VI ste mi zaista prijatelji. Necu da vam se zahvaljujem sto ste mi skrenuli paznju na to kako mnogo gresim u kucanju. Vala, preterujem - i, to je nekada zaista nemoguce citati. I onda, zaista treba biti pravi PRIJATELJ - nr odustati i reci "Ma ova Zozi vise...",vec ostati i procitati do kraja. To mi govori vise stvari:a)dobro pisem. Jer, u protivnom niko ne bi citao i trpeo greske. b)vi koji citate i skrenuli ste mi paznju na greske ucinili ste to jer zelite iudalje da citate moj blog.SAMO-BEZ GRESAKA! c)sta bi moglo pod C?????Pa, evo primera!X:"Hej, Y, jel ti se svidja moja nova haljina?" Z:"Svidja mi se, ali iskreno u njoj ti guza izgleda toliko spusteno. Shvati zeno, tvoja guza je sasvim OK, ali ta ti haljina jednostavno ne stoji dobro" Mozda je ovaj primer los, a poredjenje tragicno, U* stvari, sigurno je tako. Ali, neka ostane utekstu kao primer LOSEG u pisanju. I zato je bolje da nekad ne napisete nista neko da pisete tek da biste ispunili kvotu. Ja trenutno nemam obavezu ni prema uredniku, ni prema izdavacu, ni prema....Ali, imam prema VAMA i SEBI!I ne zelim to da izgubim. Ako izgubim vas izgubicu sebe, a ako izgubim sebe izgubicu vas!Mozda je i sreca sto trenutno nemam urednika. On greske ne bi tolerisao. Ali zato imam prijatelje - VAS. Ne zato da bi ste tolerisali greske, vec zato sto mi dajete sansu da ih ispravim! Plus, urednik ne bi uzeo u obzir ni losu tastaturu, stari comp, to sto sam corava etc.Sta cu - super pisem, a mahnito kucam. Dozvolite mi da ispravim ovo drugo "with a little help of my friends"!

Нема коментара:

Постави коментар