субота, 9. март 2013.

ovo je zakonom zastien text/ ON - BYKE

Napolju pada kišica. Treba da budem spremna za 20 minuta.
Byke.
Život na byku je lud. Brz. Moraš da imaš sve što ti treba za put do Švedske, na primer. Nema zezanja na byku i sa bykom. ON vozi byke od 16-te. brz. ENDURO_CROSS. Znači, krajnje laički, cross sa pojačanjem..za trke. Vozili smo se i po ledu, snegu, vozili smo se u potpunom mraku, bez upaljenog svetla po Košutnjaku. Kada vozi, ja ga stežem po sapima da vozi brže. Dobar sam suvozač. haha. Jaka, Stabilna. Dobri reflexi, ne bojim se, spremna za sve avanture na jedan.  Mada, sve vreme govorim i spada mi kaciga. Usput, treba se priljubiti uz vozača, kako se kaže - "kao jedno telo" i pratiti to telo i nekad zanositi kad treba, suprotno od strane skretanja i tada treba malo otvoriti koleno.
ON . On dolazi niotkuda. Čekam. Nema ga. ili kasni ili dodje za 34 sec. Ludilo. Ima jaknu kao kornjača NINJA. kožnu. Tešku 7 kg. ima specijalne aerodinamične umetke. BATJACKET TOTAL! I kaciga sa bogom Torom, a kaciga je dooooobra i čuva nas. Ne vozi se bez kacige. Nikada. Volim kako silazi sa motora, kako stavlja kacigu ušpaku i kako dolazi kao na filmu..dok se iza njega još uvek puši motor, alice je u kontralihtu i ne vidi se izraz, već samo crte lica. I ja onda, sva ponosna, jer-to je tako coll za byke..smšim se..bivam neustrašiva dok se penjem, svena da neki bulje u mene i da je ON zgodan i ja hot hot..haha..Igram se i to sve izgleda baš kao za reklamu. Kamo sreće. Da smo negde drugde, lepe bi pare zaradili.  Često vidim Vladu Georgijeva u kraju, na potezu od Golsfodijeve do Krunske i prema uglu Njegoševe i Beogradske. Vlado je sladak. Mislim se ja da ga pitam zašto se naložio da vozi čoper u Beogradu..Nije ovo Majami, ehej.."Andjeleee"..I LIKE IT. Volim da slušam njegove pesme. Totalno su istinite. Dobri tekstovi..fin neki ton..I onda pokažem ja njemu dok je bio par puta na semaforu, prstom na glavu. A on se kao dete smeje..šta na glavu i smeje seeee..S onim zubićima kao nilsko konjče. i'll kiss him..! "Kaciga" kažem da mi pročita sa usana i smeje se opet. Pokazuje na glavu i vrti rukom i to znači - "Lud sam"..Jesi..kapiram i sklapam ruke, pa pokazujem na glavu i molim ga da stavi globus. On voli da ide u Ameriku i da tamo vozi. Ne znam da li je ostvario svoj san da predje ROUT 66..Bon voyage..!
  Da, ON..Skreće. Nakrivila se TA - ENDURO vross HONDA. Bela sa teget. Kao italijanski karabinjeri, ali pojaČana. Juuri. I fora postoji kod onih koji stvarno znaju stare prave byke cake. I ako imate najjaču opremu na svetu, novine na grudima dodatno će vas neverovatno zaštititi. Nisam probala, ali on jeste. vozio je i 134 na sat u majici. mokar. Lud,. Tako je nosio jednom neku ribu koja je curila po kišurini iz ruksaka i vozio je byke i došao mokar potpuno. to je bilo ipak previše vode za ne biti unutra.
Prethodni byke se palio na  alnaser. Toje ono kada  naskačete na motor. Na papučicu za gas. E, ja onda vičem sa terase "NAskači, jebo te".."Fuck, man..fuck"..I on naskače u bledim jeans zvoncarama, cipelo-čizmetinama, majici i nekoj jakni...da, super byke jacket, prolećna varijanta, sivo-oranž, ramena, kukovi, m's'lim..lidiLLLo..A naziru se misići. Jer, stomak biva čvrst od motora. Ne mislite sada na one Harley Davidson pinske debeloguze tipove sklone makljanju bez razloga, negoo - zamislite jednog muškarca koji je nešto izmedju mladog Don Johnsona , Jeff Bridgesa, nekog lepog anglosaxonca i tako sexy..trenirao hokej i jahao i motor vozio i plivao i igrao fuzbal i..a, tek sex..Tu nije od kad je brobao sa 13,5 posustao. Kaže, prva je bila neka teta. Kažu, tako se najbolje nauči.
  hm..M. Da se obrnem na M.-a..ili da ostanem kod ON -a?
.MMMMMmm. Next time. Nemam živaca sad. Ostaću kod byka. Da čekam. bio je show kada nam je stao byke na taxi stanici na Aero komandi. 1000 stupnjevaaaaaaaa. mi, u jaknama, sa šalovima, nomadi, m's'liiiiiiiiiiim ,ono, fensi do bola..Ja u "Wermacht" mojim dipatama, kako Periša Perišić kaže i znojim se, a to mi se nikada ne dešava. kosa, a velika..tada ravna.."Ray ban" postaju onako goruće..počinje da gori asfalt. Jeans "Victoria Beckam" koju ni po jednoj tački ne gotivim, ali gotivim što ima iskrzale krajeve na kosi, kao sve dobre ribe. Priznajem da sam budaletina koja je podlegla nasilju frizerke i odsekla sam jedno 2 cm, ali to na moje lokne ide 4%,5 cm kraćeeeeeee! FUCK! FUUUUUCK! fuck. Zašto V sada? Zato jer su njene najbolje farmerke na svetu - Rock&Royalty. dižu guzu, stžu butine, boot cut..

  Držim motor da ne padne. Po strance. Dobro izgledam. Sexy dirty sun of u gun! Country..al Srbija. Žasu. ON ide sa nekom flašom plastičnom na pumpu da uzme benzin. Mrda guzom. Slatkom. Taxisti se ogavno ponašaju. molila sam jednog da mu pomogne da odem u haldovinu i nije kao mogao. pička. otišla sam sama jer bis emotor upalio. onda se vratio, pa smo sipali benzin i otisli da spljiskamo 100 evra. -da platimo račune..haha. cvrc.. Čvrstom od svega guzom glatkom mrda ON. I meni se guza stegla od motora i bočni i untrašnji butni mišići..Ma, i gluteus, i stomačni..SVE..Svaki dan skoro u jednom periodu bio je rezervisan za višesatnu vožnju..Išli smo tako gde nikad nisam bila. bila sam nmogo nervozna i prjijalo mi je da budem medju poljima. mnogo je duvalo..vozila sam se u suknji često. i na štiklama. Bez predumišljaja..Najbolje je biti skroz ležeran..ha, hahahahaaaaaaaaaaaa..istripovala sam jednom kada je išao s70 na sat po auto-putu da ću da spadnem, jer-čista aerodinamika. I'll been blown away..HAHA..I išli smo po neke pare. Par soma. Bio je maraton i panduri nam nisu dali nešto po NB i on krene, baš ga briga, jer vozi do juja i zaobidjemo i durpane..za njih smo ko Manetova raketla-jedan specijalan futristicki auto blizu Kalenica parkiran.
DEvojkeeeeee! Bez frke. On ide peške ovih dana. Šakić neuhvatljivi. A o njego voj novoj izložbi u galeriji "NOVA" biće za..brzoooooooo..
.
 ON. Najviše volim te bezobrazne eskivaže i provlačenje mimo svakog pravila i propisa. Mada, kako drugačije. Ko to ne zna, ne treba ni da vozi byke. VESPA se ne naziva bykom. Samo veliki motori. I sa Vespom se ne rade nikakave gluposti jer je nisugurna. Njen posao je da šminkerski simpatično i efikasnmo doveze od tačke A preko B do C. i to je TO. Ako odnos "Vespe" i vozača bude takav - e. I šta još. išli smo stu pita da nešto obavljamo. Na byku uvek možete da idete negde, sve izgleda drugačije..brzi smo, svet je spor..i kad se duže vremena tako provede, ubrzate se lepo. -brže se onda spremam, nekako - IDEEEM!
A devojke vole da ih voze zgodni frajeri na motoru. Ima onih koje ga se boje. -to je OK. a ima ko d arazbija taj strah. ja sam se dobro snašla jer sam dugo znala NJEGA, a volim i byke. I tako, umoram se ja kao arapi, umotam se oko vrata. imam i ja dobre kožne jakne. jedna je previše fina zy byke, a opet-najlepša jeeeeeeeee. Aaa, gr, što nisam bogata, pa da imam još 5!? Gr.bila bih. da živim u nekoj drugoj zemlji. _znam to. osećam to. i desiće se to. Jer, na kraju ću se udati za nekog finog imućnog privlačnog gospdina skojim ću moći da razgovaram na 3 jezika i da ...božeeee..Ali ipak, pre bih se udala za ON. Treba i lova. Motor jede pare. Ali, nije žao čoveku. Jer, byke-DAJE.
Daje slobodu, daje vreme, daje mogućnost da se skroro svuda stigne brzo i da uvek ima mesta..Kad god nismo znali ŠTA, seli bi na byke i onda dobije prostor smisao..I vreme, voziš se..gledaš..ne gledaš--šiba te vetar.--dišeš--ne dišeš..I respect se dobija na byku. iskusni prepoznaju"svoje"...Iz celog sveta.. To je super..
 Aaaaaaaaaaaa..kad sam se spremala..jedno vreme..Radili su i lepririći u stomaku..u 39 godina..38..a ja.k'a devojčica. U "Benetton" jahaćim čizmama i suknji ljubičastoj kao kocka sečenoj, sa rupom na sredini, pa kraci tako vise............... i gore, duks reperski sa sve mojim Swarovski nakitom koji obožavam i kožna jakna naravno..A ON........i tako..sve stignemo..Kad je byke life sve mora da bude spremno..torba..odeća..To je NOW! Jer, brzo se stignbe svuda i, ako vam se ne svidja, samo-nalevo krug, dupe na jug!
 UPOZORENJE: NIKADA nemojte uraditi ono što vam vozač kaže da nikda nes smete da uradite. e, ja sam to uradila, pa smo jedva, jer Bog čuva ludake, živi ostali..Dirala sam šta ne treba. na motoru. Nisam Kristina. Toliko mogu da čekam..hahahah..stupid joke.
  I t o  mi je oprostio. Oprostio. dobila sam tada po glavi kacigom i dangu i šamar dangu. Ok. a i bila sam u šoku..Samo mi je kroz glavu prošlo dok spo padali i vrteli se u krug 360 stepeni na asfaltu - "Jebemmu, mobilni"...
Njemu je išla krv, a kučka je naravno-imala čizmetine. moda GLAVU ČUVA. Eto toliko.
Malo o byku..ali, ima još dosta..I uz byke ide uvek neka dobra muzika..Na byku možemo da stignemo da pojemo kafu kod njega, pa a onda odemo da završimo neka posla, pa da odemo da ja npr. snimim n eku reklamu, a da on ode posle da pogleda gume..pa onda moze da se ide na ručak, pa kod prijatelja, pa na otvaranje izložbe, pa u bioskop, pa..-NA SPAVANJE!A super je što je za dvoje, što uvek ima mesta za parkitanje, brzo je i svuda možemo ZAJEDNO!
bilo je peroda kad nismo bili odvojeni duže od 2 sata dnevno. Treba i to umeti..ali, kada se dugo vozite, onda nekada to radite samo za sebe..taj ON vas vozi, ali misli ltaju nezavisno..vaše su..mada, najviše volim da delimo byke trip..imali smo show i sa ključevima, jer -on ima ogromne ključeve; pa od stana, pa od garaže, pa od byka, pa od ovoga, pa od onogaaaaaaaaaa.i tako-ispadnu oni i nadje ih jedna deojčica zaljubljena in him devojčica još mala pa nije svesna da je on ipak over 40!
Razne dogodovštine..ovo je nekako bilo više tehnički, a ja bih volela da je bilo sexy više i da je bilo romantično više, ali prvo idu lessons in driving..moćno je. Opasno. nije za svakog i ne silite sebe ako nemate feeling, jel, osečaj........Nije obavezno i niste manja faca zbog toga. znam nevidjene frajre koji ne vole motor i poštemo kažu danisu za to. zato su carevi sa kolima. ljudi koji voze byke obično dobro voze i kola.
E, sad je dosta. enough is enough..nanananana..lalalallaAAAAAAAAAAAAAAAA.
i daaaa, tako bih volela, abiće,,biće, tako kaže olivera katarina - "BIĆEEEE"!!!
Biće toplo, biće lepo, biće noći punog meseca i onih drugih. biće i grad lepši i meni će biti duđža kosa 5 cm i vozićemo se!

Нема коментара:

Постави коментар