четвртак, 24. јануар 2013.

ovo je zakonom zasticen text/ pise mi se pise

Celog dana mi se pise. nesto lepo. Kratko. Spava mi se, a vuce me da pisem. Popila sam tabletu za spavanje, jer uvek kada treba rano da ustanem,a to je za mene pre 10, ja se zakucam da bih ranije lepo zaspala kao kamen i ne dizem se dok ne zazvoni budjenje na mobu. Nocni sam tip, mada cesto upraznjavam beauty sleep.  Sat mi se pokvario. Nije nista bolje nego oni divni stari okrugli budilnici sa nogicama i gore onim za navijanje. Oni su obicno debeljuskasti i nekako stablno-nestabilni, ali divni i pocnu urnebesno d se tresu kada je budjenje aktivirano. Show..znam da me dodatnih 5 minuta uvek ubaci u komu i da posle zapadam u jos dublji san. to je paklena varka. tih 5, a nadamo se da ce nam nekad promeniti zibot..."Jos samo 5 minuta, da cujemo koja je sledeca stvar"..Po sistemu, "last night DJ saved my life." A sacuvali su ga bezbroj puta i bice toga jos.
muskarce je tesko buditi.. mnoge zene, devojke, devojcirci, pa i muskarci, ne znaju da se muskom rodu posle sexa cesto i uglavno spava, jer -tako njihov organizam funkcionise posle sexa i posle orgazma. Pa, bice mazenja opet kad malo dremne. ne diraj lava dok spava. ako je lav. I ako je laf. Hm, kako volim kada lepo spava..
Jer, oni se sexom prazne, a mi se punimo..Mi zelimo i dalje da se mazimo i d a se vrpoljimo i da se i dalje sve to desava..Moze, malo kasnije..Pustite ga da dremne kao andjeo, pa meni  je zadovoljstvo da gledam jednog divnog muskarca kad spava..a sve tako naslonjena na  njegovo rame i grudi..I, njima se jednostavno spava, to je znak da je bilo isrpljujuce dobro i neka nova energja se akumulira.
CUVENIH  5 minuta. Drugo je ako je kres bio sporazumno brzinski..sigurno necete spvati u mraju neke gardrobe, toaleta, skrivene sobice, garderobe .Glumacke. Na ime ispisano zlatnim slovima. imala sam cast. Vrlo mlada. Bas cast. a kad bi znali ko je..jaoooo..haha..Da, tip je super.
5 minuta za jos samo 5 minuta dok ne dodje taxi, a mozda se desi nesto neverovatno.
ma, ne mota nista da se desi, samo neka budemo zajedno jos toh 5minuta.
jos 5 minuta pred spavanje..samo dok pogledam nesto..dok zapisem...procitam..telefoniram...samo buvarica zna sve. dok pogledam knjigu ili casopis ili neke fotke iz tajne kolekcije...
hmmmmmm, ko je sad Buvarica u gradu sa velikim g-GRADU BEO G RADU u kome rado voli da sve plepo produzim za tih 5 minuta.
Jako brzo pisem..treba mi samo jos 5minuta.
Dodji u 5 do 5.
znam d si dovoljno spreman i jak da mozes i kroz prozor da se popnes i da udjes u moju meksicku sobu.
Zid jos nije sklonjen. Poludecu.
5 minuta za jos jednu cigaretu.
5minuta za jos jednu pricu sa Bubicom mojom.
5 minuta sa njegovom kucom.
5 minta za jos jedan dž.
5 minuta do kraja filma, a menis e piškiiiiiiiiiiiiii.
5 minuta, a ja ne mogu da zacepim..
izvini.
Procitaj ovo, volela bih.5 muta, a kao vecnost...kad covek ceka, a kad treba da ode, a zeli a ostane, tih 5 minuta postanu sekund..i manje...ufff..bas je vreme relatuivnO!
Nikada ne molim nikoga nizasta, samo mamu i ono, redovno, kao kobajagi, fino - please ovo, please ono.
Au, kako se nesto dobro provodim u zadnje vreme.
Sasvim spontano. I menjam kombinacje. odevne. To je jako zabavno i opusta me.A one koje tvrde da ih je bas briga kako izgledaju..meni to nije jasno..al ajde..neka..One se spreme za 5 minuta.,..meni ipak treba vise.
Sve mislim, ma necu izdrzati ni 5 mina, A ostanem 5sati. U poslednje vreme.
Ljudi su malo odahnuli..bili smo mnooogo nervozni..i ja itekako..nije mi toliko fitilj krtak koliko jeste. Bas malo. ali.ali.
A L I..Ima i jedan mali Sasa ali.. Nevaljali Ali.
5 minuta mi je trebalo uglavnom od skole do kuce i obrnuto.
Nisam isla na stiklama u skolu. Mozda malo u IV-tom, ali..farmeke su bile hit. UVEK. Isla sam..nosili smo opasne cowboy boots, bas tako, pa u "Cvetic" na modnu kontrolu..Svi picnuti..leggere..Italia..moglo je, sasvim normalno..Nekad i 4 puta per anno+ostala putovanja.
LOTTO patike..Posle mnogo godina vraticu se Lotto patikama, iako ADIDAS SUPERSTAR imaju kraljevsko i nezamenljivo mesto i NIKE sa gumenim vrhom, oblim, platnene sa plavim znakom..ima ih jedan stvarno Opasno Ozbilnjo odlucan
5 minuta.
VRACAR ROCKS. Nek cepaju klinci, neka dobiju ne 5 minuta, nego 5555555555555555555555555555555555555 minuta slave..i razni glasovi, smetate mi jer ste nepotrebni i nervirate me..jel postoji mozda negde next bisera ili Baby ili Nada Pavlovic ili olivera Katarina. NEMAAAA. !Skupljajte zvezdanu  prasinu..a mladi naucnici..samo 5 minuta da kazem.
dobice casove bon tona , etikecije, opste kulture, istorije, umetnosti i engleskog jedan of nasih anjvecih madih talenata za NAUKU i to, čast mi je, kod moje mame i mene, a mene ce nauciti formam na compu. Decko zivi u 15 kvadrata. zovu ga najveci univerziteti, ucestvovace na nekom svetskom formu i trba mu brz brifing zbog toga.Duzi od 5minuta. to su ljudi u koje treba ulagati,, a glasovi..dodju i prodju..Znate ono - "bije ga glas".
"Bije je glas" da je..bije neki glas svakog od nas..to je n o r  m a l n o...Odoh..
spava mi se . A vi sad mislite, "pa idi vise kada ti se spava", a ja hocu samo jos nesto,  samo jos 5 minutaaaaa. Ako uspem da legnem za 5 minuta i da usput narucim san, a znam sta ce to biti..I, ako se san ostvari i ako preraste u javu, ja cu biti happy happy happy kao da sada jedem najbollju sicilijanski pizzu. Naravno, bez kecapa. Pica se nikada ne jede sa kecapom. ali, posto su Evropljani i Ameri i svuda u svetu, kada na njih nisu budnim okom motrili italijanski kuvari i pizzaillolo maesri, oni su poceli da prave neke fuš pize i zato su ljudi posegli za kecapom.A sve se nadajuci da ce na bar 5 minuta uspeti da stignu, negde u letu, u svojim mislima, da sretnu taj praaavi italjanski ukus pizze. ali, pomocu kecapa, to se nikada desilo nije  nece. testo mora da bude tano,  a najveca je fora i u pecnici i temperaturi i siru i paradajzu i u svemu originalle italijasnkkom. A na siciliji postoji neka izasna pica se  jednom biljkom slicnom koprivi. to nisam mogla da jedem..Groznije je od zeljenice. ko voli, zao  mi je, ja ne volim..a vi, neka svako uziva u onome sto voli.  Najbolji je HEINZ-.ov ketchup.
Ne na 5 minuta,mnego za ceo zivot.
Jela sam danas  dinju sa prsutom.Hranim se dobro.Malo. Jedem i kolace kad leba nemam.Evo, jos smo 5 minuta i palim. Te kolace, odobrila je u stvari, MarijaAntoaneta, jer, nije bilo brasna i bilo je nevidjeno siromastvo i ona je rekla, da,a ko ljudi nemaju nista da jedu, da mogu da se posluze iz poslasticarnicama kolacima ili da ih naprave ako su imali ista u kuci, a nije bilo dovoljno za hleb. i ubijeni su na pravdi boga. za 5 minuta. To je digest varijanta..Nije zlo mislila nikom.Uffff, kako vreme leti. Sto napisa  Zarko koga tako nekako gotivim godinam sve vise i polako, "godina porodje, al dan nikad". A kad kazu," sacekajte samo 5 minuta", ja hocu  njima i sebi glavu da odsrafim.
Odoh!

3 коментара:

  1. JA SE IZVINJAVAM CITAOCIMA na slovnim greskama i pojedinim malim nebitnim gramatickim..haha/mislim da je to veoma bitno/ Jer, zelela sam da napisem text za 5 minuta, a to je ipak kratko..pogotovo, sto jedva vidim koliko mi se spava..ali, mirno cu snevati, jer, toliko sam danas zelela da nesto napisem i eto, mrtva sam umorna to i uradila.
    POZZ SVIMA USPAVANIMA! oci me peku jako...odoh..i nestala je u oblaku dima....GOOD NIGHT...and..GOD MORNING, SUNSHINE!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala na komentaru......I hvala Vam jer razumete sta to znaci imati strast za pisanjem...Jer, bukvalno sam mislila da cu zaspati dok pisem, ali me je teralo nesto dalje i dalje...upravo - nadahnuce!

      Избриши