среда, 18. јул 2012.

ovo je zakonom zasticen text/ SAMA......u kupatilu...

18. VII-2012.
Mnogo volim sto umem da budem sama, a odgovara mi i usamljenost. Mozete biti usamljeni i okruzeni hiljadama ljudi. A mozete biti sami i uzivati u svojoj samoci. To sam oduvek umela dobro da vozim.
A sama na putovanja?! Pa, to je nesto fenomenalno. Cak i kada idem kod prijatelja, a mnogi od njih bili su tako divni..svi su bili divni, a ni ja nisam tezak gost. Sem sto sam stalno u toaletu.U stvari, u kupatilu. U mestu Jambloux, blizu Brisela, u mom selu "lepsem od Pariza", najvise sam volela da kad svi odu od kuce,a ja krenem u kupatilo velicine jednog prosecnog omanjeg novopazarskog(otkud mi sad to...o da, gledala sam mnogo dobar film sa Ulixom gde on igra jakog baju koji oslepi, a sve uglavnom u tom mini stanu...) stana, ali ovde je plafon bio sigurno 4,5-5 metara. Prozor veeeliki, pogled na baste raznih vila i kucica, jer tamo svi zive idilicno.Kuca je stara, renovirana i restaurirana, a fasada je delom neprimetan ulaz u garazu, delom eklekticna-art deco koji vuce korene iz secesije koja vlada u Briselu. Jer, svaki kamen stariji od 50 godina koji moze da se sacuva-restaurira se i ČUVA! Ovde je najlakse rusiti, zatrti, potrti, unistiti sve starije od najstarijeg Cecinog hita. SRAMOTA SRBIJO! A odmah pored, vrt pun vrtnih patuljaka koji su zeleli da upadnu u kupatilo i da me gledaju dok brijem noge i dok se mazem , ali nisam im dala..malo su gvirnuli samo, tek da se uvere da sam zaista tako bela. Vrtni patuljci su svi do jednog gej, tako da nema frke sto su me videli golu. Tamo najvise volim da provodim vreme. Tamo ima mnogo mesta, ima biljaka, tus i kada, tu je i bide..tu je i moja kapsula za vojnicko kupanje zvano "5 min.+shaving". To je a Belgrade:oooogromno kupatilo i tone i tone zaista POTREBNIH zenskih cudesa za moju mamu-VELIKU DAMU i mene-damu takodje, ali jos treba da bih bila dama kao mama. A jedna je Zora-tako legenda kaze.
I to kupatilo u Jambloux-u u kuci ciji je unutrasnji zid ceo bio u staklu i ja sam stalno slusala "When a wind cries Marry" bilo je savrseno utociste. Prvo bi me ocarala i to svaki put plavicasta biserna svetlost koja se mesala izmedju sunceve i meseceve jer tamo pada mrak u 10 uvece leti..E, ja sam imala izgovor da se kao, stalno tusiram, samo da bih na miru mogla da sedim u trscanom rekamijeu u tom kupatilu i da citam i GLEDAM Manaru-genija erotskog stripa. Hmm..kupatilo, voda, kada, bide, zastori, cvece, Manara..samo je falio ON, ali tada nisam znala da ce to biti taj ON koji mi sada fali. On pa ON..I svakog sam dana bila sve vitkija i to je bilo cudesno lepo; gledati svoje telo kako svakog drugog dana postaje sve tanje, a misici se bolje definisu..Ja vezbam gde god da odem..Cak sam jednom vukla na Vis, u Komizu 2 tega od po 2 kilograma, a moj otac nije mogao da veruje da cu ja na moru kaciti teg za nogu i vezbati svakog dana. I pored plivanja i setanja..E to tako mora i treba..Zato sada nemam neke probleme koje drugi imaju..no, ko se hvali sam se kvari. Pokvaricu se..bicu pokvarena. NIKAD. Ja sam dobra, ali opasna. Puštam te jednom da vidim da li ces,cete i drugi put. Tolerisem i drugi da vidim da li ce bezobrazluk, a vise me od toga nervira prostota, neznanje i bahatost, kulminirati. Treci put lupam samar od koga muskarci(dokazano) tesko ostaju na nogama.
Ma, savrsena sam kao anticka karijatida. Da, ja sam nesto izmedju karijatide i renesansne dame-neodoljiva i nepodnosljiva.
I tako bih ja SAMA, ali ne i USAMLJENA, sva sredjena od glave do pete, picnuta za 24/7; krenula bih(vozili me)ili kolima ili preslatkim vozicem(20 min.) put Brisela. Nevidjeno jak grad. Tamo su svi stranci, a oni koji zive u Briselu tu ne zive. Mnogi se zale da nema zezanja. Ima, itekako. Samo treba znati uzivati i imati se s kim druziti. Parfait. Za svoj sam rodjendan vodjena na veceru i osecala sam se jako usamljeno dok me nije odvojio na svoju stranu flamanski ogranak porodice u kojoj sam gostovala.Bili su odusevljeni "vatrenom vodom"-rakijom koju sam im odmah preporucila da treba da je gase pivom i bili su vrlo izdrzljivi dok ih hšish nije polomio. skrozirali su se krzoz, a ja sam klaj klaj, punih ruku kesa sa pklonima i jednim suepr truper paketicem prave belgijske cokoladde..ili holandske..a mozda je bilo i marokanskih kolacica..hmhmmm-divno sam se tada provela. bila sam sama, ali ne i usamljena. Porodica kod koje sam bila u gostima pitala je da li je ok sto sam SAMA sa njihovim rodjacima koji su, svi do jednog, izgledali kao ljudi sa slika flamanskih majstora. Tada sam jos uvek pila alkohol. Da se razumemo, umela sam da se ubijem k'o stoka, da lupam gluposti, da zavodim sve na 2 noge, da budem bezobrazna, ali never ever-vulgarna..to NE! I alkohol mi se zgadio pre 4 godine i mane vise. Pila sam na silu samo da bih se napila, narucivala bih trodupli viski, rekord su mi 11 duplih vodki..normalno..Kada sam bila sa Jovanom S. umela sam da pijem oko rucka, pa da se treznim popodne, pa opet-udri uvece..To mozes kad si jako mlada..Bilo pa proslo kako je i doslo. Sve su to delicije moje dekadencije. Ja nemam svesnu amneziju kao mnogi moji "prijatelji" i fendovi i poznanici i prijatelji..ma, oni nisu ni videli flasu, ni videli ekser, ni videli lajn, ni videli Crnca nisu..zamislite-oni nisu nikad videli Crnca..hahahaha! Neki...u malom gradu zna se i koji.
I ja jesam solo igrac, ali nekada je tesko biti toliko jaka da bih bila sama. Volim da budem sama, nekako romanticno i zaneseno i usamljena..tada placem. Ja volim da placem.I pitala me je Patrizia koja je citala moj pretprosli blog, sta su to delicije moje dekadencije. Jedna od njih je svakako hrabrost da budem ovakva..Kada se toliko promenite zarad bolje sebe, a ostanete podjednako nepodnosljivo neodoljivi za okolinu, onda vam zaista ČARLI ŠIN POSTAJE PRIJATELJ! Ima milione, milijarde...proveo je godinu dana kao 11-godisnjak na Tajlandu sa ekipom koja je snimala "APOCALIPSE NOW" i njegov tata Martin sin i Marlon i Duval koji kaze najlegendarniju recenicu u istoriji filma, jer onu prvu"R U TALKIN' TO ME" zlorabe i oni koji NISU ni culi za "TAXI DRIVER"-a..A Captain America se setucka obalom i kaze-"NAJVISE VOLIM MIRIS NAPALMA UJUTRU KAD SE PROBUDIM"..hehe..jezivo zvuci, ali tako iskreno, jer-covek je THE DOG OF WAR. Kad ne bi mislio tako ne bi opstao. TO JE SLOBODA.POSVECENOT.
I zato sam zavolela Čarlija Šina jer je on nesputano ekstrovertan, jer se sali na svoj racun, jer "puši samog sebe"(postoji vutra nazvana njegovim imenom), jer, kao ni ja-NE VERUJE U AA i NA bullshit zvani "HIGHER POWER".
NE NE I NE! Čarli veruje u sebe i zato je sada sve bolji.Pobedio je sebe, a ostao je isti. Borba protiv losih osobina mnogo je laksa kada je vodite otvoreno. Sami, ali ne i usamljeni. ili-USAMLJENI, A nikad SAMI. Cudnoi su ti obrti. U stvari neobjasnjivi.
I onog trenutka kada sam mnogo vise pocela da verujem sebi i da shvatam sta mogu, a sta ne..a mogu mnogo vise nego sto mislim-ionako samouverena po prirodi, postala sam jos samouverenija. Intuicija i adrenalin. A za kozu pravi imalin. SVE PRAAAVO. I sve PRAVO! Sempre dirito. I zbog toga sto volim da budem sama, mada mi je nekad tesko sto sam usamljena, cak i kada sam okruzena buljukom ljudi na najludjem zuru tokom zime..yeah..pa tokom proleca..yeah..haha..ja onda samo napravim okret na peti i vratim se u svoj nespokoj; u svoju mexicku sobu sa susenim ruzama naopacke i kaubojskim sesirima i..uuu..kako je divno imati stare fotografije svoje porodice i stare knjige i staru peglu na paru i alt deutch komodicu i secesija Dijanu, bogijnu lova..
Jer, i kad sam sama i kad sam usamljena, ja imam i UMEM da se u tom stanju snadjem..S mojom macom Babette, s mojim knjigama, beleskama, pisanjem,casopisima, raznim cudesima koja ispadaju sa svih strana. Uspem da postignem red na 3 dana, pa -sredjuj opet. Zato je najbolje mesto, kako peva Boban Petrovic-"kuhinjaaa, kupatiloo.."-oba idealna za susrete na zurevima koje takodje volim, ali, za svoju usamljenu samocu-biram kupatilo- sveze leti, ugrejano zimi.. Obozavam kupatila, a kad odem u goste tamo u kupatilima ne diram nista, ali volim da smeknem sta ima,-ju. A oni misle..haha-mozda imam opstipaciju? NEVER!
Ovo je jedna prica o meni. proizasla iz trenutne usamljenosti medju ljudima. A sama nisam. Mada, kazu mudraci, svako je od nas SAM- SAM se radjas, SAM umires..ali-sta je sve u tom sendvicu..Zavisi, jer ponekad naletite na zalogaj suva leba, a sledeci bude slastan i masan.
By, odoh da kupim sebi jos jedan kaubojski sesir.
NEKO PIČI. KOSA CRVENA. NA GLAVI SESIR. KAUBOJSKI. KO BI TO MOGAO DA BUDE?!

Нема коментара:

Постави коментар