понедељак, 28. март 2011.

ovo je zakonom zasticen text-LIZ TAYLOR

IGRA STRASTI...VINJETE IZ ELIZABETINOG ZIVOTA...RAZMISLJANJA I ...NIJE VOLELA DA JE IKO ZOVE LIZ+BILA JE NEVEROVATNO DUHOVITA....Antonije i kleopatra,Romeoi julija, Odisej i Penelopa-treba ih pratiti,a nije to lako!Ali,Elizabet I ricard stvorili su svoje mesto u mitologiji ljubavi.njihova zajednicka ljubavna prica je nesto neverovatno, na granici, a opet..tamo-vamo-to je najveca ljubavna prica savremenog doba!Na fotografiji ispod ovog texta vidi se Taylor kako Bartonu zakopcava manzetnu na kosulji.Kraj 60-tih.Taylor ima rajf u bujnoj crnoj kosi,kasmirski bez set.Barton sedi sa nogama na glumackoj stolici,cigareta u ustima,a pored flasa piva.sasvim obicna bracna scena.NAIZGLED!1963.pravila mu je drustvo u Mexicu dok je snimao cuveni film"Noc iguane".TAYLOR:"RECI CU VAM STA MISLIM DA JE SEXY KOD MUSKARACA!To je unutarnja toplota,umetnost davanja,a ne samo-ja pa ja.Richard je veoma sexy muskarac.On ima taj divlji poriv u sebi koji ja zovem "miris dzungle".Nije to nacin na koji on sece kosu,niti stvari koje oblaci..njega je bas briga za misice.SEXY JE ONO STO BARTON MISLI I GOVORI".A ja mislim da je to esencija svakog pravog muskarca.Ovo su neki od delica njenog privatnog zivota,pametne misli strasne zene koja voli do besvesti.Najveci borac za obolele od AIDS-a,za zivotinje(najvise je volela konje),usvojila je troje,rodila dvoje dece(ili obrnuto,mozda ih ima i vise..tu se uvek zbunim).Obozavala je i nije krila svoje poroke,slabosti,bolest,ali i ljubav i strast.Sebe je smatrala modernom zenom..Idemo dalje:1966,citat iz"Ko se boji virdzinije vulf",MARTA:"Kunem se Bogom ,Dzordz..ako jos uvek budes postojao razvescu se od tebe"!Ispod je fotografija na kojoj oboje na biciklima napustaju set.Barton u puloveru i sa kravatom,a Taylor u cigaret crnim pantalonama i u duzoj bluzi koja apsolutno otkriva njene bujne grudi sa onom cuvenom crtom u sredini.TAYLOR:"Sada,srecu prihvatam sa velikim respektom jer znam koliko fragilna moze biti,a tim i dragocenija..i lako moze da odleprsa.sve sam vise svesna da je sreca kao kompozicija savrsenih nota..to nije nesto slatko,nebesko,jer u isto vreme-biti srecan podrazumeva i biti nesrecan"! O SEBI I BARTONU:"Ponekad se ponasamo kao 17-godisnjaci.Obozavam kada smo sami i dokasno nocu se mazimo..i razgovaramo,cerekamo se,razgovaramo o knjigama,poeziji,politici,deci,problemima, o tome kako smo se i kada prvi put sreli.Volimo da na TV-u gledamo stare filmove,pa i one lose,bleskaste,ali to nam cisti dusu..ponekad se ujutru probudim ociju toliko naduvenih od plakanja prethodne veceri zbog nekog srceparujuceg filma".Ispod texta je fotografija na 2 velike strane u Interview-u Taylor lezi najahti.Imala je lose noge,ali to je vesto krila suknjma ,ali struk i grudi bili su bozanski.Barton drzi u levoj ruci slamnati zirado sesir i vidi se kako zaljubljeno i opcinjeno gleda u nju.CELU.BOZANSTVENU! TAYLOR:"Mozda Richard i ja jesmo sex simboli zato sto zajedno-mi EMITUJEMO LJUBAV"!Na fotografiji se vidi kako joj je Barton zastitnicki celom sakom prekrio lice zbog nasrtaja paparaca.SNIMANJE "DIVA",ROK HADSON ."Zaista smo bas bili klinci.mogli smo da jedemo i pijemo koliko god hocemo..i nikad nam se nije spavalo"!taylor mu je bila najbolja drugarica,a on je prvi holivudski star koji je javno obznanio,ali nazalost prekasno-da ima sidu.bila je uz njega do kraja.Taylor je volela da se zeza sa drustvom iz cuvene skupine RAT PACK="PAcovsko drustvo"koje su cinili piter Loford,Semi Dejvis jr,Frenk sinatra i din martin.barton ih je posteno pratio u picu i zavitlavanju,a Taylor je bila poznata po socnom humoru i takodje je mogla da ih ravnopravno prati u picu! TAYLOR:"PRIVATNI ZIVOT!?ZBOG CEGA UOPSTE MISLITE DA JE MOJ ZIVOT PRIVATAN"!? TRUMAN KAPOTI:"Da li bi zeleo malo sampanjca?",pitala je,polako otvarajuci flasu dom Perignona koju je izvadila iz natkasne pored bolnickog kreveta i napunila dve otuzne plasticne case rekavsi-"Hmmm.Zaista volim samo sampanjac".Mada kazu da je bila rekorder u pijenju votke...nije vise vazno to.TAYLOR:"Taj film("Lesi se vraca kuci")je za mene bio toliko vazan jer sam upoznala tog divnog decaka-zvezdu,roddy McDowalla.On je moj najstariji prijatelj i savrsen drugar.On prosto cini da se osecate dobrom osobom.Tako se zarazno smeje da sve onda izgleda jos smesnije.pored njega se osecanjem zasticenom i vaznom.on je genije"!"Kada sam bila mala,moj brat i ja pravili smo zivotinje od svega od cega smo mogli...zecice,kornjacice,pacice,pilenca.to je za mene bila apsolutna sreca."O konju KING CHARLES koji joj je bio partbner u filmu "NATIONAL VELVET":"Taj konj me je svuda pratio.kao kucence.bio je potpuno sasav.jednom je resio da se popne na automobil"!"SVE STO UJUTRU VIDIM ISPRED OGLEDALA JE LICE KOME TREBA DOBRO UMIVANJE".ANDY WARHOLL:"IMALA JE SVE..."Crtice za ovaj simpaticni blog preuzete su iz casopisa"INTERVIEW",2007.iz broja specijalno posvecenog E.Taylor.Kada je prvi put otisla na skidanje u bolnicu-centar "Betty Ford"prvi put u zivotu kupila je trenerke..plisane-ljubicastu,roze,crvenu.Radila je svakodnevne poslove zajedno sa drugim zenama i ni po cemu se nije izdvajala.drustvo joj je pravio njen licni frizer Mori hopson,a duhovite fotografije Brus Veber.do kraja se borila sa picem,tabletama protiv bolova,trpela je strahovite operacije kicme,srca,kukova..natcovecanske bolove.BILA JE VELICANSTVENA.Najvise volim njene uloge u filmovima"BAterfild 8","Ko se boji Virdzinije vulf" i "Odsjaj u zlatnom oku"gde glumi zenu americkog generala homosexualca(Marlon Brando).Ovaj text je najmanje sto mogu da ucinim kao secanje na Taylor.drago mi je sto je videla nasu zemlju i sto je tada uzivala u najvecoj ljubavi sa bartonom.Samim tim i boravak ovde bio joj je jos lepsi i drazi!GOD BLESS YOU,ANGEL WITH VIOLET EYES! T H E E N D

8 коментара:

  1. Анониман29. март 2011. 19:07

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Ne dirrrrrrrrrrajte Žozi,
    reko sam ne dirrrrrrrrrrajte!
    http://www.youtube.com/watch?v=yWbK-ajK4Is

    ОдговориИзбриши
  3. Hej, ne dirajte mi tetku, ona super piše!
    Misim, nisam čitala sad, dugačko mnogo,
    ali sam sigurna da je dobro.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicno je da dati ocenu o necemu sto nisi ni procitao/la, ali biti siguran da je to dobro. Za takve ona i pise.

    ОдговориИзбриши
  5. Nemam razloga da objasnjavam nekom anonimnom sta,kako i zasto pisem.pisem o svemu sto mi padne napamet,pa naravno da su neki textovi o necemu kao sto je FEST ili text(da,bas tako mi se pise,a ne tekst)o FEST-u napisani uz koriscenje informacija iz drugih izvora.Mozes mnogo da naucis citajuci moje textove.20 skoro godina radim na radiju,pisem i pisala sam za skoro sve relevantne casopise.i ko si ti da ti se uopste pravdam.ako ti se cita-citaj,ako ne-poljubi,pa ostavi.vidim da ti je mrznja i ljubomora osobina.Cao anonimni.TI SI ANONIMAN,JA NISAM!

    ОдговориИзбриши
  6. TI ANONIMNI-procitaj skoro 200 textova/blogova koje sam napisala.ne pisem klasican blog,vec nesto sto je zabavno,edukativno..ima pregrst textova koji se bave fenomenima i pojavama u drustvu,pa i tako negativnim likovima kao sto si ti.imam pravo da pisem sta hocu i kako hocu.Budi posten i sledeci put napisi svoje ime,jer-biti anoniman bas je glupo-KAO DA SI NIKO.Text o Taylor je zabavan i daje neke cinjenice iz njenog zivota koje nisu cesto pominjane,verovatno si mislio da je ona samo lepa zena,ali glupa.EEEE,neka ti je u pomoci malo tolerancije,sirine i postovanja prema drugima.

    ОдговориИзбриши
  7. ANONIMNI...JOŠ NEŠTO-NIŠTA NISI NAUCIO IZ BLOGA O "CRVENOM KARMINU",jer-ne moze se reci CRVENI RUZ,jer je to pleonazam,a ruz=rouge na francuskom znaci crveno.Te,crveni ruz onda znaci CRVENO CRVENI, a rec KARMIN odnosi se na sve boje-A mozda si ti zensko..ili hermafrodit,jer ANONIMAN SI-pa ne znam.Ohrabri se-napisi ime svoje!Naravno,ljubomora te izjeda-ja imam prijatelje, fanove, a TI ANONIMUSE-imas li ista u zivotu,sem ispoljavanja opsesije ruznim ka drugima?!

    ОдговориИзбриши