недеља, 28. март 2010.

OVO JE ZAKONOM ZASTICEN TEXT

Na Zlatiboru, gde cesto idem postoji na pijaci glavna seljanka MICA - cudo od zene! Za sebe tvrdi da od jalovoga rada nije vise normalna i da ce nekoga zaklati. Ma nemoj Mico, a na Zlitiborskoj pijaci cepate s cenama! Ista ta Mica jedared se maskirala u kostim, stavila periku, stikle, nafrakala se tako da 2 sata niko od kolega prodavaca nije uspeo da je prepozna na sopstvenoj pijaci! Ona se pravila da je musterija i pazarila sve sto je stigla, dok jejedan momak koji prodaje rakiju nije konacno prepoznao! Ova nota ide u prilog tome sta je moc travestije. Tu , u lokalnoj, jedinoj i glavnoj, Zlatiborskoj posti, cika Dragan koji naplacuje telefoniranje poverio mi je da ta ista Mica prodaje sir i kajmak koji uopste ne pravi sama, a lazno se reklamira. Takodje, cika Dragan mi je skoro kad sam bila pre desetak dana na Zlatiboru, kazao da ti cuveni Zlatiborci na toj nadaleko u Srbiji poznatoj pijaci nisu original seljaci, nego NAKUPCI, DERIKOZE I PREPRODAVCI! Onda ja dalje cika Dragana iz poste ispitam dalje sta misli o dnevnoj politici i dogadjajima, a on kaze, osvrcuci se na neke dnevne novine, mislim da su bile Novosti koje je drzao u ruci i kaze:"Pasta to oni nama serviraju ,nismo mi budale!", a onda pogleda iza sebe na gomilu kic kafica i vila i rece da to nista nije u tradicionalnom stilu, da su to bre - BARAKE! O Kusturici, Mokroj Gori i njegovim rabotama tamo nije hteo dalje da se izjasnjava no negativno 100 posto. Kaze da su prava vremena bila kad su gosti isli da se nagledaju cuda od vila Titove, Krcuna Penezica i Bakocevica. Danas su te vile skromne, lepse i skoro neprimetne u odnosu na gigantske vile - objekte, kao npr. Brenina. A tek mini - hoteli - cardaci, pa onda mini pansioni ponajvise sluze za svaleraciju. I zavrsi svoju kriticku ispovest cika Dragan iz poste-"Sram ih bilo da zidaju oblakodere na planini da mi zaklanjaju moje divno nebo!!!", i poce, za neverovati, odjednom da tipka po kompjuteru. Eto sta je travestija, mala privreda i kradja, nakupci i folk diskaci. Al zdrav je Zlatiborski vazduh, i po stitastu zlezdu - to see mora priznati!

Нема коментара:

Постави коментар