субота, 6. фебруар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

dragi moji prijatelji i citaoci-NISAM PRESTALA DA PISEM! Ne zelim da izneverim ni vas ni sebe i evo, krecem silovito u literarni napad. Ko Desanka Maximovic s onom svojom cuvenom )"Nemam vise vremena". Gde sam bila i sta sam radila proteklih 20 dana, nije tako bitno.Bila sam na putu.O tome cu vam pisati ubrzo.Ovo je samo kratka nota kojom objavljujem da slede neverovatni tekstovi tipa "Da li znate da sam upoznala Dzoni Depa"?i tako dalje. Cim sam se vratila odmah sam otisla na farbanje i feniranje da bih imala isti friz kao Sher i Karleusa. Zatim stigla sam na premijeru KOSE u Ateljeu212. Kako sam se nadala dobro sam se udala. Ispalo je super....i glumci..i pleme...VROOM svira. Posle je bio super zur-muzika i klopa...i svi su djuskali. O tome cu da napisem poseban text. Samo da kazem da me je stvarno zgranulo sto dramaturg koja je radila ovu novu KOSU nezna ko je Djole Trip uop[te, a kamoli da je igrao u KOSI pre 30 godina!Juce sam bila kod svojih prijatelja Alexe i Tanje koji drze radnjicuMOTOR preko puta HRAMA SS. Oni redovno u KC GRADu ucestvuju u "Moda za poneti...i za kucu"Imaju super "majcice",rasta kapice, gacice, torbe, adidas legendarne dux trenerke.......itdIdite pa vidite. Samo da naglasim da nisam bila na GALA premijeri KOSE. Tu se ulaz morao platiti 10000.Da,da. A mi, redovni pozoristanci, kako kaza Cirilov smo konstatovali da je to dobar marketinski zajebantski gest ....za tu novu elitu, skorojevice, MM lica -tipa-bivsa zena fudbalskog trenera itddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd.Sad se odjavljujem , idem da spavam.Bole me ledja od nosenja kofera!hahahahahaha

Нема коментара:

Постави коментар